خانه / رویداد / دوره آماده سازی پورتفولیوی طراحی

دوره آماده سازی پورتفولیوی طراحی

دوره آماده سازی پورتفولیوی طراحی از انتهای دی ماه در مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. این دوره در ۱۲ جلسه ویژه علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دیزاین در خارج از کشور برنامه ریزی شده است. همچنین این دوره برای علاقمندان به کسب اطلاعات تخصصی و عملی در مورد طراحی صنعتی و دانشجویان مقطع کارشناسی این رشته نیز مفید خواهد بود.
مدرس این دوره مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر و مولف دو کتاب “خط طلایی؛ صد درس کلیدی بیان ترسیمی در طراحی صنعتی” و “مبانی نظری طراحی صنعتی” می باشد. (این دو کتاب طی چند ماه آینده به بازار نشر عرضه خواهند شد.)

دوره تخصصی آماده سازی پورتفولیوی طراحی “Portfolio Design”، آمیزه ای از مهارت های مکمل را در طراحی دربر می گیرد که شامل مبانی تفکر طراحانه، شیوه های استفاده از روش های خلاقیت در پروژه های طراحی، فرایند توسعه یک “ایده” جدید و روش های تبدیل آن به یک طرح، روش های آفرینش “کانسپت” و توسعه آن در پروژه های طراحی، روش های دستیابی به استایل شخصی در طراحی و مبانی بصری آماده سازی یک پورتفولیوی طراحی می شوند. لازم به ذکر است این دوره بصورت کاملا عملی همراه با انجام پروژه های متعدد توسط شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و روش آموزشی در آن یادگیری از طریق انجام دادن یا “Learning by Doing” خواهد بود.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صورت ۲۴ ساعته می توانند با مرکز تلفن گویای ۶۶۵۷۱۳۶۳ تماس گرفته یا به سامانه پیام کوتاه ۰۹۳۹۱۸۰۱۹۰۰ اس ام اس ارسال نمایند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دورۀ مقدماتی آموزش نرم‌افزار راینو و پلاگین T.Splines

برگزاری این دوره از سوی متولی برگزاری آن کنسل اعلام شده است. مرکز آموزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *