خانه / رویداد / دورۀ مقدماتی آموزش نرم‌افزار راینو و پلاگین T.Splines

دورۀ مقدماتی آموزش نرم‌افزار راینو و پلاگین T.Splines

برگزاری این دوره از سوی متولی برگزاری آن کنسل اعلام شده است.

مرکز آموزش و توسعۀ فرهنگی دانشگاه تهران دورۀ مقدماتی آموزش نرم‌افزار راینو و نیز پلاگین T.Splines را برگزار می‌نماید.
مدرس این دوره‌ها مهندس حمیدرضا نیکخو از مدرسین تخصصی این نرم‌افزار می‌باشند.

مبنای آموزشی این دوره‌ها براساس درک مفاهیم پایۀ مدل‌سازی برمبنای NURBS بوده که همراه با آموزش مبانی هندسۀ ترسیمی مقدماتی و پیشرفته خواهد بود. تحلیل فرم و درک حجم در جهت سهولت ترسیم از دیگر مباحث مهم این دوره می‌باشد.

این دو دوره به روش تعامل دوسویه و اجرای پروژه‌های متعدد هدفمند در طول ترم، جهت آموزش ابزارها و تکنیک‌های نرم‌افزار، برگزار خواهند شد. به همین منظور الزامیست شرکت‌کنندگان رایانۀ شخصی همراه داشته باشند.

دورۀ آموزش پلاگین T.Splines به مدت ۱۲ ساعت (۴ جلسۀ ۳ساعته) در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. شهریۀ این دوره ۱۲۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.
دورۀ مقدماتی نرم‌افزار راینو نیز به مدت ۳۰ ساعت (۱۰ جلسۀ ۳ساعته) در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. شهریۀ این دوره ۲۵۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

دورۀ آموزشی پلاگین T.Splines از تاریخ ۱۷ تیرماه و دورۀ مقدماتی راینو از تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱ آغاز خواهند شد.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مبلغ شهریه را به شماره حساب ۱۸۷۱۱۶۷۲ بانک تجارت شعبۀ اردیبهشت (۱۸۷) به نام اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران واریز نموده و جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام به مرکز آموزش و توسعۀ فرهنگی دانشگاه تهران مراجعه فرمایند.

محل برگزاری: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان ادوارد براون، نرسیده به خیابان نصرت، کوچۀ امین، پلاک ۳ (مرکز آموزش و توسعۀ فرهنگی دانشگاه تهران)
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۱۲-۶۶۴۱۹۲۱۱ تماس حاصل فرمایید.

بر اساس هماهنگی صورت گرفته بین پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی و مرکز آموزش و توسعۀ فرهنگی دانشگاه تهران، گزارشگران فعال این پایگاه، می توانند با دریافت معرفی نامه، از تخفیف ویژه جهت ثبت نام بهره مند شوند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با ایمیل info@idreporter.com در تماس باشید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

بیست و نهمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر

عنوان: بیست و نهمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر موضوع: معرفی و بررسی فرایند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *