خانه / اخبار / دوره‌ی آموزشی رایگان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) توسط رهنما کالج

دوره‌ی آموزشی رایگان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) توسط رهنما کالج

دوره‌ی آموزشی رایگان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) توسط رهنما کالج

آموزش طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری

رهنما کالج با هدف توانمند کردن دانشجوها و تازه فارغ‌التحصیل شده‌هایی که به دنبال کار می‌گردند سلسه ورک‌شاپ هایی را برگزار می‌کند تا فاصله‌ی بین دانشگاه و بازار کار را برای دانشجویان به حداقل برساند.

ویژگی های دوره‎های آموزشی رهنما کالج:

  • کار‌ تیمی در یک محیط پرنشاط و دوستانه
  • به دست آوردن تجربه های عملی برای ورود به بازار کار
  • چالش طراحی همراه با ورکشاپ‌های مفید در کنار حرفه‌ای‌های طراحی

رهنما کالج برگزار کننده‌ی دوره‌های رایگان کارآموزی حرفه‌ای با هدف توانمند ساختن افراد برای ورود به بازار کار است. کارآموزان ضمن شرکت در کلاس‌های آموزشی در فضای واقعی کار قرار می‌گیرند و به شکل گروهی روی پروژه‌های خود کار می‌کنند. تفاوتی که این دوره‌ها با سایر محیط‌های آموزشی دارد در نوع آموزش و پویایی محیط خلاقانه‌ی آن است. کارآموزی در رهنما کالج همراه با یافتن دوستان متخصص، بازی‌های گروهی، تمرین اخلاق حرفه‌ای، کسب مهارت‌های ارتباطی و شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی و جذاب اتفاق می‌افتد.

کارآموزان پس از به اتمام رساندن این دوره‌ی چند هفته‌ای در صورتی که مایل باشند مشغول به کار شوند، برای استخدام به شرکت‌های معتبر و فعال در حوزه‌‌های مرتبط، معرفی شده و دعوت به مصاحبه می‌شوند.

موضوع دوره‌های کارآموزی رهنما کالج با توجه به ظرفیت‌ها و نیاز بازار کار و اکوسیستم استارت‌آپی انتخاب می‌شود. چهارمین دوره که در حال حاضر کارآموز می‌پذیرد با عنوان ”من یک طراح UI/UX هستم” به آموزش عملی و کاربردی UI/UX می‌پردازد.

 

 

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

چگونه یک نقشه‌ی تجربه طراحی کنیم

چگونه یک نقشه‌ی تجربه طراحی کنیم

چگونه یک نقشه‌ی تجربه طراحی کنیم؟ نوشته‌ی نیال ا. کونور[۱] یک نقشه‌ی تجربه، سفری را …

یک دیدگاه

  1. دوستان اگه کسی رفته نظرشو بگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *