خانه / اخبار / ترکیب جدید هیأت داوران red dot Award

ترکیب جدید هیأت داوران red dot Award

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از شروع سال (۲۰۱۲) جدید میلادی نمی گذرد، تلاش ها برای برگذاری مسابقه Product Design از شاخه ها red dot با سرعت زیاد در حال انجام است. قرار است همه طراحان و متخصصان معروف در زمینه دیزاین در بهمن ماه سال ۹۰ در شهر Essen آلمان دور هم جمع شوند تا در مرحله داوری این مسابقه به بحث ، آزمایش و ارزیابی آثار ارائه شده در مسابقه امسال بپردازند. این مرحله از مسابقه red dot Award نقطه تفاوت این مسابقه با دیگر مسابقات دیزاین است که هیچ انتخاب اولیه وجود ندارد و هیأت داوران همه ی آثار ارائه شده برای مسابقه را ارزیابی و مقایسه خواهند کرد.

در چند روز مرحله داوری، همه ی آثار در ۱۹ گروه بر اساس معیارهایی چون خلاقیت ، کارکردگرایی و سازگاری محیط زیستی ارزیابی خواهند شد. قلب این مسابقه هیأت داوران هستند که با تخصص ، شهرت و مهارت خود هر ساله باعث اعتبار بیشتر این مسابقه می گردند.


در این دوره در کنار متخصصان red dot مانند Ken Okuyama (ژاپن) ، Lutz Fugener (آلمان) یا Vivian Wai-Kwan Cheng (هنگ گنگ) طراحان برجسته دیگری نیز بعنوان داور در این دوره حضور دارند. افرادی مانند Karen Korellis Reuther (آمریکا)، مدیرعامل DMI ، همچنین رئیس مرکز جهان طراحی IDTC از کره جنوبی، پروفسور Ken Nah ، معمار معروف Ben Van Berkel (هلند) ، Hadi Teherani (آلمان) و Steve Leung (هنگ کنگ).

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تادا (Tada) یک راه جدید برای اضافه کردن سس به سالاد

تادا (Tada) نام محصولی است که با استفاده از آن می‌توانیم به روشی ساده و جالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *