خانه / اخبار / بزرگترین نمایشگاه آنلاین دیزاین

بزرگترین نمایشگاه آنلاین دیزاین

موسسه معتبر iF به تازگی تسهیلاتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات دوره های مختلف مسابقه iF دسترسی پیدا کنند.


این موسسه که از سال ۱۹۵۳ کار خود را آغاز کرده است و هرساله میزبان یکی از بزرگترین رویداد های طراحی دنیا بوده است. اکنون با راه اندازی این بخش مجازی به کاربران امکان می دهد تا بتوانند تمام برگزیدگان این مسابقات را از سال ۱۹۵۳ تا بحال را پیدا کنند.
در این پایگاه کاربر به راحتی می تواند جستجو کند که کدام محصول یک کمپانی جزو برگزیدگان بوده و یا کدام کمپانی توانسته جوایز بیشتری به خود اختصاص دهد و یا . . . .
در این مرکز، بالغ بر ۳۲۰۰۰ عنوان محصول برگزیده، ۱۲۰۰۰ طراح برتر و ۸۰۰ داور (هیأت ژوری) حضور دارند، که کاربران علاقه مند با دسترسی به این مرکز، در حقیقت می توانند یک تاریخچه ۶۰ ساله از دیزاین را مشاهده کنند.
علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به این لینک مراجعه نمایند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه

گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه

آیین گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه جمعه ۱۹ مهر در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *