خانه / تازه ها / گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه

گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه

آیین گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه جمعه ۱۹ مهر در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

موضوع این نمایشگاه «میز و حجم کوچک کاربردی» است. در سومین رویداد ابژه، همچون گذشته از طراحان، معماران و هنرمندان مجسمه­‌ساز دعوت شده تا با هنر و اندیشه خود برای این پرسش پاسخی بیابند: «چگونه یک شیء مانند میز می‌تواند به مرکز تجمع افراد و پایگاهی برای گذراندن ساعت­‌های طولانی و فعالیت­‌های مشترک تبدیل شود؟» در این نمایشگاه همچنین آثاری از میان آثار کارگاه آموزشی برگزار­شده با همین موضوع در معرض دید علاقه‌­مندان قرار خواهدگرفت.

سومین نمایشگاه دیزاین ابژه با هدف تمرکز و کشف پتانسیل­‌های موجود در مواد، بر متریال سنگ متمرکز شده و از طراحان خواسته شده­ است تا با فکر کردن به این متریال و بحث و نقد پیرامون آن، حوزه طراحی محصول را به تحرک بیشتر وادارند.

تعامل انسانی از موضوعات اصلی این نمایشگاه است که کیوریتوری آن بر عهده الناز طهرانی است. تلاش دست اندرکاران این نمایشگاه توجه به موضوعات اجتماعی روز است چرا که ابژه معتقد است بی‌تفاوتی به زندگی اجتماعی به ویژه در زمانه پیچیده و چند وجهی کنونی به انزوای حوزه طراحی منجر خواهد شد.

نمایشگاه «ابژه» از ۱۹ تا ۲۶ مهر در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

گشایش سومین نمایشگاه دیزاین ابژه

طراحی پوستر توسط استودیو ۴*۳ ، محسن ولیحی انجام شده است.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *