خانه / اخبار / برندگان مسابقه Fast Track – Core77

برندگان مسابقه Fast Track – Core77

پایگاه اطلاع رسانی طراحی صنعتی Core77 روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه برگزیدگان مسابقه Fast Track خود را که شامل ۵ برنده و ۹۵ فینالیست بودند، معرفی کرد.


هدف از این مسابقه به چالش کشیدن طراحان در جهت ارائه ایده به منظور گسترش محدودیت ها و بهره وری نرم افزارهای گوشی های موبایل (Windows Phone) بوده است. در واقع در این رقابت طراحان و شرکت های نرم افزاری با یکدیگر همکار شده و یک ارتباط کاری در جهت تبدیل ایده به محصول را فراهم می کنند.

نرم افزار های برگزیده این مسابقه عبارتند از:
– Bridge App ، طراح: Ying Wei Toh ، در همکاری با Dennis Park.


– Blackbelt App ، طراح: Mark William Salerno.


– Social Mints App ، طراح: Pratik Kothari.

– Rhythmatic App ، طراح: Geof Harries.


– Car-Pal+ App ، طراح: Alan Asher ، در همکاری با Chris Bartlett.


۵ برنده اصلی این مسابقه طی یک قرارداد با شرکت تولید کننده نرم افزار قادر به همکاری و تولید آن خواهند شد. از دیگر جوایز این مسابقه می توان به اشتراک App Hub اشاره کرد که این جایزه طبق اعلام برگزار کنندگان به ۹۵ طرح فینالیست نیز تعلق خواهد گرفت.

طبق گفته Eric Ludlum مدیر طراحی Core77 و یکی از داوران این مسابقه ” خاص ترین وجه این مسابقه برای برندگان، ارتباط آنها با تولید کنندگان و احتمالاً در نهایت ساخت نرم افزاری های مورد نظر آنها خواهد بود”. او در ادامه می افزاید ” بر این اساس بخشی از معیارهای ما برای قضاوت زیبایی، تعاملگرایی، کارایی و امکان نسجی برای تولید بوده است”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

ارزیابی کاربر و کارکرد محصول با رویکرد طراحی تعاملات

طراحی صنعتی در دنیای امروز و در سطح بین المللی شیوه و گرایش های جدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *