خانه / اخبار / طراحی کلاس درس در راستای توسعه آموزش در تمامی مناطق

طراحی کلاس درس در راستای توسعه آموزش در تمامی مناطق

این سازه نمونه‌ای از یک طراحی خوب و پایدار است که توسط یک شرکت معماری به نام MB Architecture طراحی شده است. این کلاس به مساحت ۹۰ متر مربع از ۴ کانتینر حمل زباله تشکیل شده است.

برای عایق‌کردن سازه از فوم در دیوارها و پنجره های دوجداره استفاده شده است. سپس دیوار های داخلی، کابینت‌ها، تاسیسات برقی و لوله کشی اضافه شده است.

شرکت دیگری مسئولیت انتقال قطعات این سازه را به سایتی که از قبل آماده شده بود را بر عهده داشت. نصب قطعات از ساعت ۱۱ صبح شروع شد و ساعت ۳ بعد از ظهر پایان یافت. بعد از آن پیمانکار در چند روز خطوط برقی و لوله ها را نصب کردند و چند هفته بعد درب کلاس بر روی دانشجویان باز شد.

یک درب گاراژ بزرگ نیز در این کلاس نصب شده است، که می‌تواند با دو هدف باز شود: دانشجویان می‌توانند از هوای تازه لذت ببرند یا اینکه بعنوان یک استیج جهت برگزاری مراسم در فضای آزاد استفاده کنند.

به گفته‌ی شرکت سازنده، کل هزینه‌ی ابن پروژه کمی بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار شد. (با احتساب هزینه ی لازم برای تجهیز کلاس و آزمایشگاه) این روشی سریع و با هزینه‌ی مناسبی است که می‌تواند جایگزین کلاس‌هایی باشند که به روش سنتی و با آجر و ملات ساخته می‌شوند، بوده و به راحتی بتوان توسعه آموزش در تمامی مناطق را شاهد بود..

 

منابع: + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

پادکست معماری و دیزاین

۱۴ پادکست معماری و طراحی صنعتی

از آنجایی که پادکست ها به محبوبیت روز افزونی دست یافته‌اند، در این پست لیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *