خانه / اخبار / اعلام نتایج فراخوان هفته دیزاین میلان – Milan Design Week

اعلام نتایج فراخوان هفته دیزاین میلان – Milan Design Week

پیرو انتشار فراخوان و جمع آوری آثار برای نمایشگاه هفته دیزاین میلان (Oriental Design Week) از طرف پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی و بنابر اعلام هیات انتخاب آثار، کارهای افراد نامبرده ذیل مورد تایید برای نمایش در غرفه ایران در این نمایشگاه قرار گرفته است. لازم به ذکر است که مدل های ساخته شده از طرح های انتخاب شده می بایستی تا تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ به دفتر پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی تحویل داده شوند. (موارد دقیق در زیر ذکر شده است) هزینه های بسته بندی، ارسال و بازگشت کارها و بیمه آنها به عهده متقاضی بوده که بر اساس فاکتورهایی چون وزن و حجم کارها محاسبه گردیده و متعاقبا اعلام می شود.
بدیهی است این حق برای برگزار کنندگان محفوظ است که به جهت حفظ کیفیت نمایشگاه در صورت دارا نبودن کیفیت مطلوب ساخت، آن اثر به میلان ارسال نخواهد شد.

اسامی افراد منتخب بدون هیچگونه اولویتی به شرح زیر می باشد:

۱- محمد فاتحی – زهرا احسان
۲- علیرضا حاجی ( طرح های NightLight و Bancon)
۳- آرش شجاعی
۴- فروغ صیادی
۵- امین سعادت ( طرح kifema و Flanet )
۶- محمد حسین قادری ( طرح Bermuda و Riser )
۷- ندا فیلی ( طرح Shoosh )
۸- تیرداد کیامنش (طرح Do the wish )
۹- زهرا کشاورز (Painting trestle)
۱۰- مریم طبایی (pottery table )
۱۱- سعید پناهی ( طرح tree )
۱۲- پارسا کامه خوش ( طرح ۰۱ )
۱۳- شبنم افرند / درخت زندگی
۱۴- علی موسوی زاده/ قو
۱۵- آرمان فرهنمد ( طرح angel’s island )
۱۷- سحر دوستار / از مجموعه ی بشکه نفت
۱۸- فریش البرزکوه / کاسبی
۱۹- نیلوفر صالحی / شیر تو شیر
۲۰- امیر موسوی زاده / بدون عنوان
۲۱- سمانه معیری / بدون عنوان
۲۲- علیرضا امتیاز (A002)

از افراد نامبرده خواهشمندیم تا مشخصات (ابعاد، وزن و غیره) کارهای انتخاب شده خود را تا تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ به آدرس ایمیل milandesignweek2013@gmail.com ارسال نمایند تا براساس آن هزینه های ارسال و غیره پیش بینی شده و در کوتاه ترین زمان به پذیرفته شدگان اعلام گردد.

مواردی که بایستی تا تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ برای ارسال به میلان به دفتر گزارشگر طراحی صنعتی تحویل داده شود به قرار زیر می باشد:
۱- مدل، ماکت و یا پروتوتایپ اثر جهت ارسال و نمایش در نمایشگاه
۲- کاتالوگ یا بروشور طرح (جهت قراردادن در کنار اثر و توزیع به علاقه مندان جهت اطلاع رسانی از اثر، ویژگی های آن و طراح آن و نحوه برقراری ارتباط با وی)
۳- کارت ویزیت طراح
۴- پرزانته طرح (که معرف پیشینه طراحی، روند آن در ذهن طراح، ویژگی ها و نحوه استفاده و دیگر اطلاعات لازم در مورد اثر باشد.)
۵- رزومه طراح
۶- کارت پستال طرح به ابعاد ۱۰X15 سانتیمتر به صورتی که یک طرف تنها تصویر طرح بدون هیچگونه نوشته ای و سمت دیگر توضیحات طرح و اطلاعات تماس طراح ذکر شده باشد.
نکته: تمامی موارد ذکر شده به زبان انگلیسی باید ارائه گردد.

گزارشگر طراحی صنعتی ضمن تشکر از همه کسانیکه در این فراخوان شرکت کرده، آثار خود را ارسال نمودند و فرصت برگزیده شدن را نیافتند، ابراز امیدواری می دارد که در آینده فرصتی برای ارئه این آثار در نمایشگاهی، فراهم گردد.

آدرس دفتر گزارشگر طراحی صنعتی: تهران- خیابان فاطمی- روبروی هتل لاله- خیابان باباطاهر- بن بست کیوان- پلاک ۲۱- واحد ۵.
تلفن تماس:۸۸۹۶۷۸۲۲-۰۲۱

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

جشن روز جهانی طراحی صنعتی سال ۱۳۹۸

بخش اول) گزارش جشن روز جهانی طراحی صنعتی در شهر تهران جشن روز جهانی طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *