خانه / گزارش اختصاصی / طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات

نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از تاریخ سوم ابان ماه ۱۳۹۰ در مصلی تهران آغاز به فعالیت کرده است و تا پایان سه شنبه دهم آبان ادامه خواهد داشت. در بخشی از این نمایشگاه حضور نشریات تخصصی هنر به چشم می خورد، نشریاتی در زمینه های گوناگونی چون سینما، معماری، موسیقی، هنرهای تجسمی و … اما در این بین تنها نام یک نشریه مرتبط با طراحی صنعتی به چشم می خورد: فصلنامه تخصصی چهارباغ. این نشریه به عنوان تنها نماینده طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات حضور داشت.

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات

چهارباغ در غرفه خود اقدام به نمایش تعدادی از آثار طراحان مطرح نموده است و سعی در این داشته تا بازدیدکنندگان را با این رشته آشنا سازد.

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات
در این غرفه، شماره اول این فصلنامه به صورت رایگان و سایر شماره ها با تخفیفی در حدود ۳۰ درصد ارائه می گردد. همچنین علاقه مندان به تهیه کتاب آموزش گام به گام Rhinoceros ترجمه حسن شریفیان می توانند این کتاب را با تخفیف ویژه ارائه شده، تهیه نمایند.

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات
از دیگر نکاتی که در این نمایشگاه به چشم می خورد فروش کتاب طراحی حسی نوشته دانلد آ.نورمن، ترجمه جهانبخش سادگی راد، در غرفه نشریه، حرفه هنرمند می باشد این کتاب به تازگی انتشار یافته و در ارتباط با نقش عواطف و احساسات در طراحی محصولات می باشد.

طراحی صنعتی در نمایشگاه مطبوعات
با توجه به اختصاص بن خرید معادل ۲۰۰ هزار ریال در نمایشگاه به دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی، بازدید از این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود برای تهیه کنابهای مورد نیاز کلیه علاقه مندان به تهیه کتب تخصصی.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

جشن روز جهانی طراحی صنعتی سال ۱۳۹۸

بخش اول) گزارش جشن روز جهانی طراحی صنعتی در شهر تهران جشن روز جهانی طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *