خانه / جعبه دانش / طراحی صنعتی، خط به خط

طراحی صنعتی، خط به خط

عنوان: طراحی صنعتی، خط به خط

موضوع: کنکور طراحی صنعتی

نویسنده: احسان خزائی

مترجم:

ناشر: نشر دریافت

توضیحات تکمیلی:
در این کتاب می توانید با رشته‌ی دانشگاهی طراحی صنعتی آشنا شوید؛ ویژگی‌ها، دانش و معلوماتی که یک طراح صنعتی کسب خواهد کرد را خواهید دانست و در نهایت برای کنکور عملی این رشته آماده خواهید شد!
به گفته نویسنده کتاب، این کتاب چکیده‌ای از مطالب مورد نیاز برای آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با رشته‌ی طراحی صنعتی و شرکت در آزمون‌های آن است.
آشنایی با زیرشاخه‌ها و علوم وابسته به طراحی صنعتی، معرفی بازار کار این رشته، شرح تعاریف، اصطلاحات مهم و مبانی طراحی صنعتی، سبک‌شناسی در طراحی صنعتی، معرفی ارکان پروژه و شیوه‌های ارائه‌ی خلّاقانه، مواد و روش‌های ساخت، ابزارآلات صنعتی، نکات مهم در طراحی، طرح و اجرای پروژه‌های عملی و پاسخ‌گویی به پرسش‌های متداول بسیاری از داوطلبان این رشته، بخش مهمی است که در این کتاب مطالعه خواهید کرد.

فهرست مطالب:
فصل اول آشنایی
فصل دوم طراحی صنعتی الف تا ی
فصل سوم از تئوری تا طرح
فصل چهارم پاسخ های یک طراح

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

جشن روز جهانی طراحی صنعتی سال ۱۳۹۸

بخش اول) گزارش جشن روز جهانی طراحی صنعتی در شهر تهران جشن روز جهانی طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *