خانه / اخبار / دومین دوره‌ی آموزشی رایگان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) توسط رهنما کالج

دومین دوره‌ی آموزشی رایگان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) توسط رهنما کالج

دومین دوره‌ی آموزشی رایگان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) توسط رهنما کالج

رهنما کالج با هدف توانمند کردن دانشجوها و تازه فارغ‌التحصیل‌هایی که دنبال کار می‌گشتن ایجاد شد و فضایی به وجود آورده تا به جوان‌هایی که استعداد خوبی دارن ولی هنوز راه و رسم کار کردن رو نمی‌دونن کمک کنه. رهنما کالج آموزشگاه نیست، بلکه یه فضای خلاق و پویاست که ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی کارآموزا رو وارد پروژه‌های چالشی می‌کنه، بهشون فوت و فن کار رو یاد میده و توی ورکشاپ‌ها بهشون مهارت‌هایی مثل اخلاق حرفه‌ای و کارتیمی آموزش داده میشه.

ویژگی های دوره‎های آموزشی رهنما کالج:

  • کار‌ تیمی در یک محیط پرنشاط و دوستانه
  • به دست آوردن تجربه های عملی برای ورود به بازار کار
  • چالش طراحی همراه با ورکشاپ‌های مفید در کنار حرفه‌ای‌های طراحی

بعد از به انجام رسوندن یه پروژه‌ی واقعی و پشت سرگذاشتن دوره، کارآموزایی که از خودشون توانایی و شایستگی نشون دادن و انگیزه‌ی ورود به بازار کار دارن برای مصاحبه‌ی کاری به شرکت‌ها معرفی میشن. در واقع هدف رهنما کالج از بین بردن فاصله‌ی بین دانشگاه و بازار کار است و تلاش میکنه به جوان‌ها کمک کنه تا حرفه‌ای بشن و توی مسیر درست شغلی قرار بگیرن. این دوره‌ها کاملا رایگان هستند و شرط ورودش پشتکار و انگیزه است.

موضوع دوره‌های کارآموزی رهنما کالج با توجه به ظرفیت‌ها و نیاز بازار کار و اکوسیستم استارت‌آپی انتخاب می‌شود. دومین دوره‌ی کارآموزی ”من یک طراح UX/UI هستم” اواخر خرداد ماه امسال آغاز میشه و به آموزش عملی و کاربردی UX/UI می‌پردازد. برای اطلاعات تکمیلی از دوره‌ی کارآموزی می توانید به سایت رهنما کالج مراجعه کنید.

لینک ثبت نام: https://goo.gl/jKczvK

مهلت ثبت‌نام: ۲۷ اردیبهشت ۹۷

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

چگونه یک نقشه‌ی تجربه طراحی کنیم

چگونه یک نقشه‌ی تجربه طراحی کنیم

چگونه یک نقشه‌ی تجربه طراحی کنیم؟ نوشته‌ی نیال ا. کونور[۱] یک نقشه‌ی تجربه، سفری را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *