خانه / اخبار / حضور طراحان ایرانی در هفته دیزاین میلان با همکاری پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی

حضور طراحان ایرانی در هفته دیزاین میلان با همکاری پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی

آثار طراحان ایرانی در هفته دیزاین میلان به نمایش گذاشته شد. طبق هماهنگی های صورت گرفته بین پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی و نماینده ایرانی هیأت برگزاری جناب آقای امیر علیزاده، شرایطی فراهم شد تا طراحان ایرانی بتوانند به صورت رایگان، در برنامه Sarpi Bridge همگام با کشورهای دیگر شرقی، شرکت نمایند. به همین مناسبت در بهمن ماه سال ۱۳۹۱، فراخوان جمع آوری آثار طراحان ایرانی داده شد و تا پایان مهلت دریافت، ۱۶۵ طرح، جمع آوری گردید که از میان آثار دریافت شده ۲۷ طرح توسط هیات برگزار کننده ایتالیایی، برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب گردید.

آثار طراحان زیر در کنار آثار طراحان کره جنوبی، چین و ژاپن و با شعار ایران “پلی میان شرق و غرب” از ۹ الی ۱۴ آپریل، به نمایش درآمد.

در پایان ضمن تشکر از مسئول برگزاری این برنامه سرکار خانم Annamaria Salinari و جناب آقای امیر علیزاده، به تمامی طراحانی که آثارشان در این برنامه به نمایش درآمد تبریک گفته و برای دوستانی که موفق به شرکت در این برنامه نشدند آرزوی موفقیت در برنامه های بعدی، می نماییم.
با تشکر از سرکار خانم سحر آبگرمیان و آقایان تیرداد کیامنش و آرش شجاعی برای همکاریشان با گزارشگر طراحی صنعتی در این برنامه.

در زیر گزارش تصویری از این نمایشگاه ارائه شده است.

 

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

اعلام نتایج فراخوان هفته دیزاین میلان – Milan Design Week

پیرو انتشار فراخوان و جمع آوری آثار برای نمایشگاه هفته دیزاین میلان (Oriental Design Week) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *