خانه / اخبار / تیم ایرانی برگزیده Red Dot – ۲۰۱۳

تیم ایرانی برگزیده Red Dot – ۲۰۱۳

سایت Red Dot به تازگی نتایج برگزیدگان مسابقه بخش Concept Design – ۲۰۱۳ را ارائه کرده است. این نتایج در چهار بخش Luminary – Best of the Best – Red Dot Award – Honourable Mention بر روی سایت درج گردیده اند که آثار ارائه شده بر اساس گرایشات مختلف مانند Communication – Education – Energy و . . . تقسیم بندی شده اند. در بین برگزیدگان این دوره تیم ایرانی متشکل از الناز بارانی و محمد مصطفی لاله چینی توانستند با ارائه طرحی در گرایش Skin خود را در میان برگزیدگان بخش Red Dot Award قرار دهند.


این طرح که +Description نام دارد یک فرمی از بسته بندی دارو است برای قرص ها که به بیمار کمک می کند تا بتواند راحتر زمان و یا میزان مصرف داروی خود را کنترل و مدیریت نماید.

این بسته بندی قرص، مصرف و استفاده دارو برای بیماران براساس نسخه پزشک و یا برنامه زمانبندی مشخص راحتر می نماید. استفاده به موقع دارون نکته بسیار مهمی است. هنگامی که دارو براساس نکات نسخه بیمار مورد مصرف قرار نگیرد ممکن است تأثیر بسیار کمی داشته و یا همچنین می تواند ریسک عوارض جانبی دارو را بسیار افزایش دهد. در این طرح دو بخش زیرین بسته بندی قرص که از جنس فویل ساخته شده اند از طریق اتصالاتی در چهارگوشه بسته بندی به یکدیگر قفل می گردند در این حالت دستورالعمل پزشکی می تواند براحتی تا گردد و درون این فضا قرار گیرد و هنگامی که نیاز به استفاده است این اتصالا باز شده، دستورالعمل مورد استفاده قرار گرفته و مجدد در سر جای خود بسته بندی می گردد.


دراین طرح همچنین در زیر هر بخش از بسته بندی فضایی برای یادداشت قرار داده شده که بیمار می تواند برنامه و نحوه مصرف خود را نیز برای به یاد داشتن، درج نماید.

گزارشگر طراحی صنعتی کسب این موفقیت را به این دوستان و همچنین جامعه طراحی صنعتی ایران تبریک می گوید.

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تادا (Tada) یک راه جدید برای اضافه کردن سس به سالاد

تادا (Tada) نام محصولی است که با استفاده از آن می‌توانیم به روشی ساده و جالب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *