خانه / اخبار / تولید مبلمان از مقواهای بازیافتی

تولید مبلمان از مقواهای بازیافتی

کمپانی استرالیایی Karton Group با استفاده از مقواهای بازیافتی سرویس کامل مبلمان اتاق خواب، دفتر کار و اتاق غذا خوری را طراحی و ساخته است.

این خط مبلمان از مقوا‌های کارتن بازیافتی تهیه شده که در جعبه‌های سبک و تخت به دست مشتریان می رسند و جایگزینی بسیار جالب برای مبلمان رایج هستند.

در مجموعه سرویس خواب، تخت خواب به گونه ای طراحی گردیده که در زیر آن کشوهائی برای جاسازی وسایل تعبیه شده است که محلی بسیار مناسب برای منظم نگاه داشتن اتاق محسوب می شوند. این تخت می تواند در عرض چند دقیقه از یک تخت یک نفره به یک تخت چند نفره تبدیل شود، به گفته شرکت سازنده حتی تا ۱۰ نفر می توانند به راحتی‌ بر روی آن بخوابند.

در دفتر کار، قفسه‌های کتاب می تواند به هر شکل دلخواه چیده شوند، و جلسات رسمی‌ می تواند بر روی چارپایه‌های مقوایی به دور میز کنفرانسی کشیده و مقوایی انجام شود.

بیشتر قطعات این مبلمان نیازی به پیچ و مهره برای سوار کردن ندارند، در عوض باید دانست که چگونه می‌توان آنها را تا کرده و قطعات را در درز‌های مناسب جا زد.

کاربران می تواند از سطح این مبلمان به عنوان بومی خالی‌ از طرح استفاده کرده و به این مبلمان با توجه به سلیقه و خلاقیت خود جان ببخشند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی لباس با پلاستیک‌

طراحی لباس با پلاستیک‌های بازیافتی!

آرتیست فیلیپینی به نام leeroy new پلاستیک‌هایی از جمله آبکش، کابل برق و تیوب را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *