خانه / اخبار / گلدانی برای ایجاد باغ‌ در فضای داخلی‌

گلدانی برای ایجاد باغ‌ در فضای داخلی‌

یکی‌ از بدترین نکات زندگی‌ در آپارتمان‌های کوچک این است که شما نمی توانید باغ‌های خانگی داشته باشید.


یک جایگزین هوشمند و مطمئن توسط شرکت Enlisted Design و Volare studio برای این مشکل خلق شده است: Urbio. اگرچه شما نمی توانید گیاهانتان را در کف آپارتمان هایتان بکارید، این فضاهای کوچک دیوارهای بسیاری دارند که می‌توان از آنها برای پرورش باغ‌های عمودی استفاده نمود.


Urbio یک گلدان پلاستیکی کوچک و مینیمال است که به هر چیزی از دیوار، سقف و یا حتا یخچال نصب می شود. هر گلدانی آهن ربای بسیار قوی دارد که در پشت آن جاسازی شده و به پایه اویز آن می‌چسبد. این پایه آویزی به دیوار و یا هر جای دیگر پیچ شده و دیگر فقط نیاز است که گلدان‌ها را بر روی آن قرار بدهید و سپس باغی‌ خواهید داشت که دور تا دور کلید و پریز‌های دیواری شما را پر خواهد کرد.


هنگامی که وقت آب دادن گیاهان شماست به راحتی‌ آن را از آویزش جدا کرده و زیر شیر آب بگیرید، آب اضافی توسط یک سنگ خارای سفید که در کف گلدان قرار داده شده است جذب می شود.

ویدئو

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *