خانه / گزارش اختصاصی / گزارش دومین جلسه “سه شنبه دیزاین”

گزارش دومین جلسه “سه شنبه دیزاین”

دومین جلسه”سه شنبه دیزاین” در تاریخ ۰۳/۱۰/۹۲ با حضور مدیر دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران، دکتر وحید چوپانکاره و مهمان برنامه، آقای پارسا کامه خوشبرگزار گردید. در ابتدا چند فیلم کوتاه مرتبط با موضوع جلسه نمایش داده شد.


سپس مجری برنامه، خانم “فاطمه جوانمردی” به راه افتادن صفحه ی فیس بوک”سه شنبه دیزاین”خبر داد و از همگی خواست تا علاوه بر مشارکت حضوری، به مشارکت مجازی نیز بپردازند و صفحه ی برنامه را به چیزی بیش از صفحه ی اطلاع رسانی تبدیل سازند.
https://www.facebook.com/3shanbedesign
در ادامه از آقای کامه خوش، میهمان برنامه دعوت شد تا به ارائه ی پورتفولیو و مطالب مربوط به پایان نامه خود با موضوع “تئوری طراحی طبیعی” بپردازند.
در ابتدا آقای کامه خوش به معرفی خود و فعالیت های خویش پرداخت و سپس در مورد برخی از آنها توضیحات بیشتری ارائه کردند.
ایشان ضمن معرفی و بیان سوابق تحصیلیش، دلایل و چگونگی تشکیل استودیو شخصی خود را اینگونه بیان کرد: من در زمانی احساس نیاز به ساختن کارها و ایده هایی کردم که تا پیش از این در حد اسکچ بودند و به دنبال واقعی ساختن ایده هایم، برای ارائه به دیگران رفتم، اما با توجه به درک این مطلب که کار نهایی که بر اساس توانایی سازنده تعریف می شد، خیلی با ایده اولیه و اسکچ هایم متفاوت خواهد بود، تصمیم به تأسیس استودیوی شخصی خود گرفتم که در آنجا با ترکیب Art و Design بتوانم تا حد زیادی رضایت خود از ابتدای فرآیند طراحی تا تولید نهایی را فراهم آورم.


آقای کامه خوش در ادامه به معرفی پروژه های خود پرداختند:

در ادامه، آقای کامه خوش تعدادی از آثار آخرین مجموعه خود با نام “چوپان پس از پرواز روزانه”ساخته شده از چوب و نمد رابرای اولین بار، برای افراد حاضر در جلسه به نمایش گذاشت.
لازم به ذکر است حضار سوالات خود را در طول ارائه، از میهمان برنامه پرسیده و ایشان نیز با توجه به زمان به تک تک سوالات پاسخ دادند.


با تشکر از:
فاطمه جوانمردی در ارسال گزارش
پارسا کامه خوش برای در اختیار گذاشتن تصاویر
تصاویر: فائزه نوری– محمد حسین شریفی
گروه طراحی صنعتی دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش همایش یک روزه تدکس دانشگاه تهران

گزارشگر: روشنک حقیقی عکاس: معین فخرآور همایش یک روزه تدکس دانشگاه تهران (TEDxUniversityofTehran)توسط اعضای انجمن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *