خانه / اخبار / گزارش برگزاری کارگاه آموزشی مسابقات طراحی و طراحی محصول

گزارش برگزاری کارگاه آموزشی مسابقات طراحی و طراحی محصول

ارسال شده توسط: گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان


در روز پنجشنبه مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه دانشگاه هنر اصفهان نشست تخصصی مسابقات دیزاین و طراحی محصول را با حضور اساتید و دانشجویان گروه طراحی صنعتی برگزار نمود.


در این گردهمایی سه ساعته که به همت انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان برگزار گردیده بود سخنران، مصطفی آروند کارشناس ارشد طراحی صنعتی و برنده مسابقات بین المللی بودند، وی در بخش اول سخنان خود را با بیان ضرورت توجه به تعاملات حاکم بر کارفرما، طراح و مصرف کننده به روند و چگونگی این تعاملات اشاره کرد و به ارائه مثال هایی از واقعیت موجود طراحی محصول در صنایعی که خود به عنوان طراح و یا سرپرست طراحی در آنها ایفای نقش نموده پرداخت.

وی با ارائه تجارب خود در زمینه طراحی محصول در کارخانجات داخلی و خارجی به آگاه سازی دانشجویان در زمینه طراحی محصول پرداخت وبا بیان نکات کلیدی در انجام پروژه ها و کارهای حرفه ای به انتقال تجربیات خویش به حاضرین پرداخت.


همچنین در بخش دوم نشست مبحث آشنایی با مسابقات دیزاین موضوع سخنرانی قرار گرفت و از نحوه ثبت نام تا ارسال اثر در سه مسابقه طراحی (ADesign award و Reddotو IF) برای حاضرین توضیح داده شد.


در پایان مصطفی آروند پیشنهاداتی مبنی بر نحوه شرکت و چگونگی ارسال اثر در مسابقات مختلف برای حاضرین پرداخت.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *