خانه / گزارش اختصاصی / گزارش اختصاصی سمینار طراحی به قلم صنعت

گزارش اختصاصی سمینار طراحی به قلم صنعت

گزارش از: سحر محمدی
عکس ها از: شهپر آرمات


نشستی دیگر از سمینارهای طراحی به قلم صنعت، از سلسله نشست های متخصصین صنعت با طراحان صنعتی، امروز چهارشنبه ۳ خردادماه ۱۰.۳۰ ساعت صبح در آمفی تئاتر دانشکده هنر دانشگاه الزهرا برگزار گردید. این نشست با همکاری شرکت کاله ( سولیکو )، گروه طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا و انجمن علمی این دانشگاه انجام شد. در این جلسه ۴نفر از مجموعه کاله سولیکو و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدا مهندس رضا گنجوی در مورد پروژه مشترک کاله سولیکو با دانشگاه ها صحبت کردند. وی در بخشی از سخنان خود گفت: «این مجموعه به نمایندگی از گروه سولیکو برای ایجاد اتباط با دانشگاه الزهرا و تصمیم گیری درمورد پروژه های دانشگاهی آمده است، همکاری با دانشگاه از اهداف ما می باشد و این سرآغازِ همکاری طولانی است که امیدواریم منافع آن را چه در دانشگاه و چه در صنعت بزودی شاهد باشیم». در ادامه ایشان به همراه دیگر همکارانشان (آقای مهندس یزدی فر؛ مدیر توسعه بیزنس های گروه سولیکو، خانم مهندس روحانی؛ مدیر بازاریابی گروه سولیکو، آقای مهندس آخوندزاد؛ از مدیران مجموعه اسمارت شرکت سولیکو ) در سه سرفصل زیر به تفصیل در مورد پروژه موردنظر صحبت کرند:

  • نگرش به مقوله طراحی و دیزاین
  • برند و هویت کاله
  • معرفی دو پروژه جهت شروع همکاری؛ این دو پروژه در مورد محصول مالت کولا(محصول جدید این شرکت که ترکیبی است از کولا و ماءالشعیر) و پنیرهای این شرکت بودند.


بخش خوشمزه و البته علمی! این برنامه، پذیرایی مالت کولا و پنیرهای شرکت کاله بود که به وسیله شرکت کاله سولیکو انجام شد.

در نهایت با تبیین کامل مسئله تصمیم بر آن شد تا دو پروژه از ابتدا تا انتها توسط دانشجویان و با برنامه ریزی گروه طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا، انجام شود و در تاریخی نتیجه ها با حضور مجموعه کاله سولیکو ارزیابی شوند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نتایج سطح بندی ۱۲۰ دانشگاه دولتی توسط وزارت علوم

وزارت علوم دو روز پیش نتایج سطح بندی ۱۲۰ دانشگاه دولتی را به دانشگاه‌ها ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *