خانه / گزارش اختصاصی / گزارش اختصاصی بیست و نهمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر

گزارش اختصاصی بیست و نهمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر

تهیه گزارش: صبا سعیدی گزارشگر طراحی صنعتی

بیست و نهمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر در روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در تالار شهید جانبزرگی با حدود ۴۰ دقیقه تاخیر در ساعت ۱۲.۱۰ با حضور اعضای تیم اجرایی موتورسیکلت اسطوره، اساتید و دانشجویان علاقمند برگزار گردید.


در ابتدای برنامه فیلمی از موتورسیکلت اسطوره پخش شده و در ادامه مجری با ارئه توضیحات مختصری درباره این پروژه مجتبی صفری مدیر عامل گروه ایده ­و طرح و مدیر اجرایی پروژه­ی اسطوره را به روی سن دعوت کرد.

پس از پایان سخنان صفری، بخش دوم فیلم پخش شد، در این قسمت اعضای تیم طراحی ونیز چند نفر از اساتید طراحی صنعتی نکاتی را در رابطه با طرح و مهمتر از آن تلاش و پشتکار تیم، خصوصا طراح و مدیر پروژه، آقای محمدرضا شجاعی بیان نمودند.


پس از اتمام قسمت دوم فیلم، آقایان شجاعی، صفری و برخورداری (عضو تیم اجرایی) به بررسی طرح و روند ساخت این پروژه از مراحل مختلف طراحی تا ساخت اسطوره پرداختند. در این فاصله و در ادامه مبحث مدلسازی دیجیتال، آقای کیوان نادری به نکاتی که در پروسه نمونه سازی دیجیتال برای ساخت باید درنظر گرفته شوند، اشاره کرد.


پس از بررسی تخصصی طرح، قسمت سوم فیلم آماده شده درباره روند ساخت اسطوره نمایش داده و در انتهای آن پرسش ­و ­پاسخ آغاز شد.


در حاشیه:
۱- اعضای تیم گلایه هایی را درباره عدم پشتیبانی مسئولین از پروژه و در نتیجه سختی­های کار با هزینه­های شخصی بیان کردند که در جای خود باعث تامل است.
۲- موتور سیکلت اسطوره در سال ۹۱ در نمایشگاه Big Boys Toys 2013 شرکت یافت و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *