خانه / گزارش اختصاصی / گزارش اختصاصی از نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت های قدیمی

گزارش اختصاصی از نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت های قدیمی

پنجمین نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت های قدیمی ۱۸ الی ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ در محل ورودی باغ موزه چهلستون شهر اصفهان برگزارگردید. در این نمایشگاه در حدود ۴۰ ماشین و موتور قدیمی به نمایش درآمده بود.


به گفته آقای کاظمی کارشناس میراث فرهنگی و مسئول برگزاری نمایشگاه، اولین دوره این نمایشگاه در سال ۸۶ با توجه به اجرا شدن طرح اسقاط خودروهای فرسوده و از بین رفتن بعضی از خودروهای با ارزش قدیمی، با هدف حمایت از اینگونه خودروها برگزار گردید. به گفته وی از خصوصیات متفاوت این نمایشگاه به نمایش درآمدن خودروهای قدیمی با مالکیت شخصی می باشد.

کاظمی در بخشی از صحبت های خود ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین و علاقه مندان به خودروهای قدیمی در آینده ای نزدیک بتوانند موزه اتوموبیل در اصفهان را راه اندازی کنند.


قدیمی ترین مورد به نمایش در آمده در این نمایشگاه موتوری متعلق به سال ۱۹۲۸ می باشد که توسط آقای صالحیانپور بازسازی و به نمایش در آمده بود. وی تا به حال بیش از ۱۰۰ موتور قدیمی را بازسازی و نگهداری می کند.


این نمایشگاه به همت سازمان میراث فرهنگی، کمیته کلاسیک هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان و همچنین انجمن دوستداران خودروهای دیروز برگزار شده بود.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *