خانه / اخبار / کیت باغبانی برای کودکان شهری

کیت باغبانی برای کودکان شهری

امروزه خیلی‌ از کودکان به فروشگاه‌های مواد غذایی تازه دسترسی‌ ندارند، و حدود ۸۰% آنها در شهرها زندگی‌ می کنند. Peat طراحی Eward Barber (البته نه آن طراح معروف!) دانشجوی طراحی محصول دانشگاه Nottingham Trent یک راه حل کوچک و جذاب برای این مساله ایجاد می‌کند.

یک کیت باغبانی برای کودکان که بتوانند به همراه خانواده‌هایشان به کشت سبزیجات در فضاهای داخلی‌ بپردازند.

مثل خیلی‌ از کیت‌های باغبانی دیگر این کیت هم به همراه ابزار آلات و یک گلخانه کوچک که در داخل ساختمان قابل استفاده باشد عرضه می شود.

بر خلاف خیلی‌ از کیت‌های دیگر این کیت شامل یک برنامه پستی نیز می‌باشد که برای کودکان تخم سبزیجات فصلی و دفترچه فعالیت‌های باغبانی کودکانه حاوی روش های باغبانی می فرستد. اگرچه این سیستم پستی نمی‌تواند تضمین نماید که کودکان به طور مداوم از peat استفاده می کنند، اما یقیناً می تواند باعث ایجاد انگیزه در آنان برای ادامه فعالیت‌های باغبانی خانگی شان شود.

در حل حاضر این محصول در مرحله پروتوتایپ است و هنوز در معرض فروش قرار نگرفته است، اگرچه سرمایه گذرانی ابراز تمایل کرده اند که این محصول را به تولید برسانند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *