خانه / اخبار / کوپر جوایز ADEX را به خود اختصاص داد

کوپر جوایز ADEX را به خود اختصاص داد

شرکت طراحی روشنایی کوپر ( Cooper Lighting ) ، بعنوان برگزیده مسابقه طراحی ADEX انتخاب گردیده است. این شرکت در سال جاری توانسته است ۱۱ جایزه را نصیب خود کند.

ADEX بزرگترین برنامه ارزیابی محصولات مبلمان، اتصالات و محصولاتی است که برای بازار فروش و تجارت طراحی شده اند، می باشد. امسال تعداد شرکت های داوطلب برای حضور در مسابقه بیشتر از ۲۲ درصد افزایش داشته است، که نشانگر اهمیت بازار رقابتی موجود است. یک هیئت متخصص از طراحان صنعتی آثار راه یافته به مسابقه را در شاخه های مختلف ارزیابی خواهند کرد. هر شاخه فرصت دریافت سه جایزه (پلاتینیوم، طلا و نقره) را برای شرکت کنندگان ایجاد می کند. حامی مالی این مسابقه نیز نشریه Design Journal می باشد.

شرکت طراحی روشنایی کوپر، سابقه دریافت ۵۰ جایزه مختلف را از این مسابقه در ۵ سال گذشته دارد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

لامپ‌های oculus، بهترین طرح در نمایشگاه مبلمان استکهلم ۲۰۱۸

اثرِ ryu kozeki با نام ‘لامپ oculus’ بعنوان بهترین طرح در نمایشگاه مبلمان و نور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *