خانه / اخبار / کوله پشتی سبک اما از استیل محکم تر

کوله پشتی سبک اما از استیل محکم تر

شرکت بروکلینی Outlier ، ویژگی دوام و طراحی مینیمالیستی را در طرح یک ساک روزمره با هم ترکیب کرده است.


این کیف اولین تاخت به تولید کیف از طرف این سازنده پوشاک بیرونی است و طراحی آن نیز با رعایت این فلسفه شرکت، که معتقد است: “less is more” انجام گرفته و البته علاقه مندی آنها به استفاده از متریال با کیفیت و عملکرد بالا. در این مورد Outlier از ماده Dyneema بافته نشده، یک پارچه پلی اورتان سبک که دوام آن باعث می شود تا برای تجهیزات قایق رانی و لباس های ضد گلوله مناسب باشد استفاده کرده است- چون این ترکیب ۱۰ برابر محکم تر ار استیل است.


شرکت تولید کننده در وبسایت خود می نویسد: “وقتی آن را دیدیم می دانستیم که باید با آن طرح ویژه ای اجرا کنیم. فقط نمی دانستیم که چه کار!” این تا زمانی بود که با Hyperlite Mountain Gear، شرکت تولید کننده تجهیزات کوهنوردی، ملاقات کنند. “ما یکی از اولین مشتری هایشان شدیم و بعد شروع کردیم که ببینیم با هم چه کار می توانیم انجام دهیم.” نتیجه این همکاری این محصول مینیمالیستی است که در کارخانه کوچک Hyperlite’s در منطقه Biddeford در ایالت Maine آمریکا دوخته شده است.


از آنجایی که متریال استفاده شده برای بازار مصرف کننده جدید است، شرکت های معدودی قابلیت کار با آن را دارند. Tyler Clemens از شرکت Outlier می گوید: “برش ها بایستی با تیغه های مخصوصی انجام شوند که باعث حرارت در متریال نشوند و به اندازه کافی قوی باشند تا بتوانند تمیز ببرند. دوخت بایستی با نخ “درجه بادبانی” باشد و درزها با نوار مخصوصی پوشانده می شوند که از عبور آب جلوگیری کند. در این راستا شرکت های کوچکی مثل Hyperlite راهشان را با انجام آزمایش هموار می کنند.”


شرکت Outlier اولین نمونه این طرح مینیمال را فروخته است ولی سفارشات را برای تحویل، برای زمان بهار ۲۰۱۲ قبول می کند و قیمت این محصول ارزشمند را ۱۲۸ دلار قرار داده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *