خانه / اخبار / کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون – دکو ۲۰۱۱

کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون – دکو ۲۰۱۱

کنفرانس بین المللی دکو با هدف همگرایی دست اندرکاران صنعت مبلمان و نهادهای علمی و پژوهشی و نیز ایجاد ارتباط و جلب حمایت سازمان ها و نهادهای خصوصی، دولتی و بین المللی برای توسعه کمی و کیفی این صنعت و حرفه، تبادل اطلاعات، تجربیات و دانش بکار رفته در این حوزه، هر ساله در مهرماه در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما، برگزار گردیده است. چهارمین کنفرانس بین المللی دکو نیز امسال در تاریخ ۱۷و۱۸ مهر ماه سال ۱۳۹۰ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می گردد.
محورهای کنفرانس دکو ۲۰۱۱
– چشم اندازو چالش های صنعت مبلمان کشور در بخش های واردات، تولید، توزیع و صادرات
– روند تکاملی طراحی و تولید مبلمان ایرانی ( تاریخچه، جلیگاه در ایران و جهان، چشم انداز )
– آسیب شناسی مراکز آموزش عالی و دانشگاه های تخصصی مبلمان و دکوراسیون در ایران
– راهبردهای نوین طراحی و توسعه مبلمان و دکوراسیون
– ساز و کار های بازار ها و فروشگاه های زنجیره ای مبلمان در ایران و جهان
– تحقیق و توسعه (R&D) در دوره های تخصصی مبل
– تأثیر تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات (ICT) در توسعه صنعت مبلمان و دکوراسیون

برای ثبت نام در کنفرانس به لینک زیر مراجعه نمایید:‌
http://irdeco.com

قابل توجه طراحان و علاقه مندان طراحی صنعتی، در ذیل نامه آقای سیدرضا لاهیجی عضور شورای سیاست گذاری این کنفرانس خطاب به طراحان صنعتی، ارائه می گردد:

با سلام
چهارمین کنفرانس بین المللی دکو امسال در تاریخ ۱۷و ۱۸ مهر ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می گردد. پیشنهاد اینجانب بعنوان عضو شورای سیاستگزاری دکو این بود که در سالن انتظار حدود بیست استند قرار گیرد و روی هر کدام ماکت و پوستر از طرحهای جدید طراحان و دانشجویان بنمایش گذاشته شود.
این پیشنهاد مورد قبول واقع شد و در حال حاضر برخی از طراحان داخلی و معماری مشغول بکار هستند ولی متاسفانه جای طراحان صنعتی هنوز خالی است و تعداد کمی از آنها در حال آماده سازی طرحهای خود هستند. اعضای شورا قبول کردند که هر طرحی که برای نمایش کیفیت لازم را داشته باشد و از طرف اساتید شورا تایید گردد طراح می تواند در کنفرانس شرکت نماید و یک لوح افتخار از کنفرانس دریافت نماید که ارزش بسیاری دارد، زیرا این مراسم بین المللی است و تقریبا تمامی دست اندر کاران صنعت مبل و دکوراسیون داخلی حضور دارند و دربرابر دیدگان دو هزار نفر طرحهای شما قرار خواهد گرفت که برای آینده کاری و معرفی حرفه طراحی صنعتی بسیار تاثیرگذرا خواهد بود.
بنابراین خواهشمند است دوستان و دانشجویان طرحهای خود را تا پایان شهریور ماه برای اینجانب ارسال نمایند تا در جلسه شورا مطرح و مورد تصمیم گیری قرار گیرد.
ممنونم
سید رضا حسینی لاهیجی
reza.lahiji@gmail.com

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

اعلام نتایج مسابقه طراحی مبلمان شهری مشهد

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، جلسه قضاوت آثار رسیده به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *