خانه / اخبار / کلاه کاسکت فراری

کلاه کاسکت فراری

ترجمه شده توسط: نیما اسماعیلی مکرم
چطور می توان آرم و قدمت مارکی همچون فراری را روی کلاه کاسکت پدید آورد؟ سبک طراحی، جنس، ظرافت، تکنولوژی و فرم. شاید با آلومینیوم، چرم و ترموپلاستیک تقویت شده!

کلاه کاسکت به سبک فراری یک تجلیل از سنت مارانلو است.
لایه ای از آلمینیوم با پرداخت عالی که قسمت های مختلفی از کلاه را احاطه کرده، هم کلاه را ضد خش کرده و هم حتی برای تمیز کردن نیز سهولت زیادی را فراهم آورده است. چرم اصل ( همانند چرم صندلی ها ) و در نهایت آرم برجسته ی فراری بهترین پایان برای طراحی این کلاه پر ارزش بوده است.

بدنه ی خارجی کلاه که از ترموپلاستیک های تقویت شده ساخته شده مقاومت بالایی در مقابل خط و خش دارد. نقاب جلوی صورت در این طرح از جنس پلی کربنات ساخته شده که هم مقاومت خوبی در مقابل خراش دارد و هم وسعت دید قابل ملاحظه ای را برای راننده در شرایط مختلف فراهم می آورد. داخل کلاه از پارچه two-tone Dupont technical پوشیده شده که ضد آلرژی و ضد الکتریسیته ی ساکن می باشد و توسط شرکت Newmax srl که مارک سابقه دار و بسیار شناخته شده ای در تولید لوازم جانبی موتور سیکلت در ایتالیا است، ساخته شده است.
این طرح توسط شرکت Vinaccia Integral Design که تمرکز بر روی پروژه های طراحی صنعتی ( لوازم برقی، وسایل ورزشی ، technological artfacts و بسته بندی ) با سابقه ۱۵ ساله را دارد، طراحی و ساخته شده است. تخصص این شرکت بیشتر در اجرای پروژه هایی است که تکنولوژی را با طراحی زیبا و حرفه ای همراه می شود.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *