خانه / دانلود / کتاب فناوری‌های صنعت یادگیری مجازی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت یادگیری مجازی ایران تدوین و چاپ شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کتاب فناوری‌های صنعت یادگیری مجازی (رایاد) ایران پس از ترسیم درخت فناوری و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شرکت‌های فعال در این حوزه، در دو نسخه فارسی و انگلیسی تدوین و نهایی شد.

این کتاب که در حال حاضر نسخه‌ی انگلیسی آن منتشر شده است، شامل ۶۶ صفحه می‌باشد و در بخش مقدمه ضمن معرفی یادگیری مجازی، در مورد درخت فناوری ترسیم شده شامل زیرساخت‌های رایاد در ایران، مروری بر فناوری‌های یادگیری الکترونیک، بسترها و زیرساخت‌های آموزش و یادگیری الکترونیک، بسترهای یادگیری الکترونیک، محیط یادگیری مجازی،طراحی محیط یادگیری و استقرار محیط یادگیری نیز توضیحاتی همراه با نمودار درخت فناوری ارائه شده است.

در صفحات مربوط به شرکت‌ها علاوه بر تشریح فناوری‌های موجود در این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف، نام و لوگوی شرکت، مشخصات افراد اصلی شرکت، ماموریت‌ها و فعالیت‌های اصلی شرکت در حوزه رایاد، تصویر و مشخصات نمونه محصولات شرکت و اطلاعات کامل تماس شرکت درج شده است.
شرکت‌های معرفی شده در این کتاب از طریق جست‌و‌جوی میدانی، اطلاعات مندرج در کتب نمایشگاهی تخصصی مربوطه، شناسایی شده که پس از بررسی، اطلاعات مورد نیاز به روش خود‌اظهاری از شرکت‌های مذکور اخذ جمع‌آوری شده است.

نسخه انگلیسی این کتاب در دومین نشست فروم Second Cultural Technologies and Creative Industries Forum در آگوست ۲۰۱۷ در سئول در اختیار شرکت‌های کره‌ای قرار گرفت.همچنین لینک دانلود کتاب که توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و چاپ شده است، در پایان این متن قرار داده شده است.

امید است با نشر این کتاب گامی هر چند کوچک در جهت رشد و توسعه صنعت یادگیری الکترونیک و تعالی جایگاه بین‌المللی آن برداشته شود. نسخه فارسی این کتاب به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

معرفی كتاب شناسایی نیازهای پنهان برای طراحی پیشرو

معرفی کتاب شناسایی نیازهای پنهان برای طراحی پیشرو

معرفی کتاب شناسایی نیازهای پنهان برای طراحی پیشرو نویسندگان: کیت گافین، فرد لمکه و اورزولا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *