خانه / اخبار / پوسترهای المپیک لندن ۲۰۱۲

پوسترهای المپیک لندن ۲۰۱۲


در آستانه ی برگزاری بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، دو تن از فعالان گرافیک کشور انگلستان فرصت را مغتنم شمرده و با برگزاری نمایشگاهی از آثار طراحان برجسته بریتانیایی با موضوع المپیک ۲۰۱۲ بخش هنری این رویداد را نیز پر رنگ تر کرده اند.


این دو شخص یعنی Vaughan Oliver و Jonathan Barnbrook از گرافیست های مطرح دعوت کردند تا برای برگزاری نمایشگاهی با نام “Fit” آثار آماده شده ی خود را با محوریت موضوع المپیک لندن ارسال نمایند.


این نمایشگاه در گالری Lethaby کالج هنر و معماری Saint Martins از تاریخ ۱۲ تیرماه تا ۱۹ تیرماه و همچنین در Window Gallery ها از تاریخ ۹ تیرماه تا ۹ شهریور، برپا خواهد بود.


Jonathan Barnbrook از برگزارکنندگان این برنامه می گوید:” هدف نمایشگاه fit اینست که بیان کند که جایگاه طراحان گرافیک در این مراسم نادیده گرفته شده است، البته فرای سلیقه ی شما نسبت به اثر ارائه شده.” وی ادامه می دهد:” این نمایشگاه بستری است که طراحان بریتانیایی که واقعا از بهترین طراحان دنیا هستند، آثار برجسته خود را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه می تواند یک چالش بوجود آورد که همین مسئله باعث جلب توجه به این موضوع می گردد و در نتیجه نقش طراحان گرافیک را بیش از پیش در متن چنین رویداد مهمی ، برجسته می کند.”


در این نمایشگاه طراحان معروفی چون : Ian Anderson, Phil Baines, Jonathan Barnbrook, Bibliotheque, Neville Brody, Jeremy Leslie, Morag Myerscough و … شرکت داشته اند.


منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نتایج مسابقه طراحی دفتر و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان ایرانی

به گزارش سایت دیزاین کمپ نتایج مسابقه طراحی دفتر و نوشت افزار برای دانش آموزان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *