خانه / اخبار / پنجاهمین سالگرد تولد Porsche 911

پنجاهمین سالگرد تولد Porsche 911

Porsche 901 Classic متولد ۱۹۶۳ در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، این طرح در ابتدا و براساس نامگذاری شرکت پژو که مدل های خود را سه رقمی و با یک صفر میانی نامگذاری می کرد، شناخته شده بود ولی سرانجام تغییر نام داد و به ۹۱۱ تبدیل گردید.

این طرح امسال (۲۰۱۳) پنجاه ساله شد و مدل جدید آن به نام Porsche Carrera 911 4S ارائه گردیده است.

شرکت خودروسازی Porsche برای گرامی داشت پنجاهمین سال تولید موفق ترین خودرو اسپرت جهان که تابحال ساخته شده (فروش ۸۲۰.۰۰۰ دستگاه) ، در موزه ی خود در شهر اشتوتگارت آلمان، برگزار کننده چهار نمایش از اولین مدل های این نمونه بهمراه آخرین مدل آن می باشد. نمونه هایی چون ۹۱۱ Cabriolet Concept 1981 ، GT1 Strabenversion Supercar ، نمونه های اولیه مدل ۷۵۴ T7.

این مدل هنگامی که در سال ۱۹۶۴ بطور رسمی به بازارهای فروش ارائه گردید، دارای ویژگی های بارزی چون موتور ۶ سیلندر boxer که با تولید قدرتی معادل ۱۲۸ اسب بخار خودرو را به سرعتی معادل ۲۱۱ کیلومتر بر ساعت (۱۳۱ مایل) می رساند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *