خانه / اخبار / پرینت محصلات ارزان تر از خرید آنها

پرینت محصلات ارزان تر از خرید آنها

Janne Kyttanen از موسسین استودیو طراحی Freedom of Creation و همچنین مدیر خلاقیت و طراحی شرکت تولیدی پرینترهای سه بعدی ۳D Printer company به تازگی اعلام کرده است که تولید محصولات مختلف توسط پرینترهای سه بعدی، بسیار ارزان تر از خرید آنها از فروشگاه ها تمام خواهد شد.


وی ادامه می دهد که اکنون قیمت پرینترهای سه بعدی بسیار کاهش و مقرون به صرفه شده و کاربران مختلف بوسیله آنها می توانند وسایل مختلف خانگی را بسیار ارزان تر از نمونه فروشگاهی آن تولید کنند. بطور مثال کاور یک iPod Nano بوسیله پرینترهای سه بعدی با هزینه ای حدود ۲ یورو ساخته خواهد شد و این در حالی است که نمونه های فروشگاهی آن گرانتر هستند.


کمپانی Freedom of Creation یکی از اولین شرکت هایی است که در زمینه پرینترهای سه بعدی و ارائه آنها به کاربران فعالیت کرده است.

اوایل سال جاری میلادی Janne Kyttanen مدل جدید پرینترهای سه بعدی خانگی را به قیمت ۱۱۹۹ پوند به بازار معرفی کرده بود. بگفته ی وی این یک مرحله آغازین برای نسل جدید از این محصولات است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

خانه‌های چاپی با پرینتر سه بعدی، راه‌حل پایدار برای مشکل مسکن در جهان؟

TECLA نام شرکتی با هدف ساخت خانه‌های چاپی با پرینتر سه بعدی است که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *