خانه / اخبار / پارچه های درخشان فیلیپس : انقلابی در مفهوم روشنایی

پارچه های درخشان فیلیپس : انقلابی در مفهوم روشنایی

ترجمه: شبنم یزدان پناه

فیلیپس با کمک سلول های نرم کوادرات (Kvadrat Soft Cells)، طرحی نوآورانه از پارچه های درخشان را به بازار عرضه کرده که دست معماران، طراحان داخلی و متخصصان روشنایی را در جهت طراحی بهتر و بالا بردن کیفیت روشنایی محیطی بازتر می کند.

پارچه درخشان راه مورد اعتمادی برای ایجاد جو مناسب برای فضایی مشخص است که به لطف محدوده وسیعی از پارچه های کوادرات و طیف وسیعی از رنگ ها در محدوده ال ای دی های فیلیپس برای عملکردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق ادغام لامپ های ال ای دی همراه با بافت پانل ها هم می توان عایق صوتی بوجود آورد که برای ایجاد یک فضای کاری مناسب مورد توجه است و هم با نمایش محتوای بصری پویا از طریق این پانل ها فروش و استقبال از آن افزایش می یابد. از طریق این پانل ها می توان یک فضا را به طور کامل دگرگون کرد و باعث می شوند که هویت نام تجاری به خوبی بدرخشد.

روشنایی نقش محوری را در ایجاد فضای مورد نظر ایفا می کند و فیلیپس طیف گسترده ای از راه حل ها را فراهم کرده که می توانند پالت همیشه در حال تغییری ر ا متناسب با محیط ها برای هر لحظه منعکس کنند.

سلول های پانلی نرم کوادرات می توانند به هرگونه طراحی معماری نصب شوند، این سلول ها بر روی یک قاب آلومینیومی نوآورانه و ثبت شده قرار گرفته اند که با یک مکانیزم کشش پنهان ، سطح پارچه را به صورت کاملا کشیده نگه می دارد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نوآوری در طراحی روشنایی ؛ چراغ با شیشه‌های رسانا

نوآوری در طراحی روشنایی ؛ چراغ با شیشه‌های رسانا

نوآوری در طراحی روشنایی ؛ چراغ با شیشه‌های رسانا لوسی لگوئِن، دیزاینر فرانسوی برای پروژه‌اش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *