خانه / اخبار / شما هم می توانید برای نوکیا طراحی کنید

شما هم می توانید برای نوکیا طراحی کنید

پروژه Invent with Nokia ابتکار جدید نوکیا است که مردم را تشویق می کند تا ایدههای عالی خود برای محصولات آینده و سرویسهای پیشِ رو با نوکیا به اشتراک گذارند. اگر یک ایده به ثبت رسید، نوکیا بابت آن به شما دستمزد می دهد. در ادامه مطلب خواهید خواند که چگونه می توانید شما هم در این پروژه شرکت کنید.


داشتن یک ایده خوب تنها یک طرف قضیه است. عملی کردن و به ثبت رساندن یک ایده اغلب بسیار مشکلتر از خود آن است؛ علاوه بر این هم هزینه بر است و هم وقتگیر. بنابراین به ندرت ایدهها ثمربخش هستند و به نتیجه می رسند. آیا می دانید اگر شما ایده جالبی در مورد محصول آینده یا قابلیت یا سرویس جدیدی در ذهن دارید چه باید بکنید؟ نوکیا به تازگی برنامه جدیدی را معرفی کرده که با کمک آن همه می توانند ایده‎های خود را ارائه دهند.

وبسایت Invent with Nokia برای ارائه ایده های همه، در اختیار شماست. حتی اگر یک ایده‎پرداز تمام وقت نیستید و یک ایده مبتکرانه و مفید دارید که می توان آن را در سرویسها و محصولات آتی نوکیا به کار برد، دست به کار شوید و فقط کافیست تصور کنید که ایده شما توسط شرکتی مثل نوکیا به واقعیت بپیوندد و عملی شود. برای اینکه ایده خود را ثبت کنید باید در وبسایت مربوطه عضو شوید و اطلاعاتی غیرمحرمانه در مورد ایده یا اختراع خود با نوکیا در میان گذارید.

ایده شما پذیرفته و در نتیجه ثبت شد، پاداش مالی آن ارزش زحمتی که کشیدید را خواهد داشت و ممکن است در آینده اگر محصول یا سرویسی بر پایه ایده یا اختراع شما تولید شد و مشتریها از آن راضی بودند، باز هم به شما پاداشی پرداخت شود. علاوه بر پاداش مالی، شما به شهرت می رسید و به عنوان مخترع آن اثر یا ایده به همه دنیا شناسانده می شوید و همه می دانند که شما که هستید.

هم اکنون هزاران نفر برای نوکیا در حال فکر کردن در مورد ایده های مبتکرانه جدید هستند، اما با قرار دادن این ابتکار در اختیار مردم سراسر جهان، بیشک نوکیا طرحهای جدید و هیجان انگیزتری را خواهد دید. اگر یک ایده عملی دارید عضو وبسایت Invent with Nokia شوید.

منبع: پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

معرفی چهار محصول طراحی شده برای جمع‌آوری پلاستیک در رودخانه‌ها

معرفی چهار محصول طراحی شده برای جمع‌آوری پلاستیک در رودخانه‌ها اغلب پلاستیک‌های موجود در اقیانوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *