خانه / اخبار / همکاری فلکس واگن با پلی تکنیک میلان

همکاری فلکس واگن با پلی تکنیک میلان

گروه فلکس واگن ایتالیا و پلی تکنیک میلان یک موافقتنامه همکاری در زمینه برگزاری دوره های تخصصی طراحی وسایل نقلیه امضاء کردند که توسط مدرسه طراحی پلی تکنیک میلان برگزار می گردد.
این دوره های آموزشی روش های ویژه و خلاقانه مهارت های طراحی خودرو و قطعات آن را طی تمرینات در داوطلبان ارتقاء می دهد. بر اساس این توافقنامه ۵ دوره تخصصی که متمرکز بر حمل نقل شهری با موضوعیت شهر میلان است، برگزار خواهد شد. هنر جویان این رشته در طول دوره پروژه ها و کارهای خود را با انواع محصولات تولیدی فلکس واگن منطبق خواهند کرد.
گروه فلکس واگن ایتالیا از فعالیت های خلاقانه آموزشی – فرهنگی در این دوره های تخصصی مرتبط با طراحی وسایل نقلیه بطور ویژه ای حمایت می کند تا از این طریق یک ارتباط تنگاتنگ بین نیازهای شرکت های خودروسازی با فعالیت های تحقیقاتی ایجاد کند (پیوند صنعت و دانشگاه).
در این دوره ها داوطلبان حدود ۱۵۰۰ ساعت آموزش خواهند دید و از ورک شاپ های آزمایشی، پروتوتایپ سازی مجازی و کارگاه مدل سازی معکوس، در مدرسه طراحی پلی تکنیک میلان برای اجرای طرح ها و فعالیت های خود استفاده خواهند کرد.

دوره تکمیلی طراحی خودرو (Master) توسط دانشگاه پلی تکنیک میلان با همکاری POLI.Design به نام کلی کنسرسیوم پلی تکنیک میلان، به ارزش ۶۰ ECTS در مدت زمان ۱۵ ماه برگزار می گردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس ۲۳۹۹۵۹۱۱ ۰۲ ۳۹+ یا ایمیل formazione@polidesign.net تماس حاصل نمایید و یا به این لینک مراجعه نمایید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *