خانه / اخبار / همکاری بنتلی و هتل‌ لوکس سن رجیس در استانبول

همکاری بنتلی و هتل‌ لوکس سن رجیس در استانبول

درصورتی که به شهر استانبول سفر می کنید و حاضرید روزانه چیزی در حدود ۵ هزار دلار برای اقامت خود در یک هتل هزینه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به هتل سن رجیس بزنید و اتاقی که بنتلی برای شما آماده کرده را امتحان کنید.


این دومین باری است که مجموعه هتل‌های لوکس سن رجیس و بنتلی با یکدیگر همکاری می کنند. خودروساز انگلیسی یک اتاق دیگر برای این هتل را در نیویورک دکور کرده بود و حالا این همکاری در پایتخت اقتصادی ترکیه تکرار شده است.


سوییت بنتلی بزرگ و دونبش است و همه چیز در آن با الهام از مدل کنتینانتال جی‌تی طراحی شده است. طراحان بنتلی در لوکس کردن این سوییت سنگ تمام گذاشته‌اند. سقف اتاق آینه‌کاری شده در ورودی، کف مرمر و منظره پانورامای استانبول دارد. مبل بزرگ آن با همان چرم مرغوبی ساخته شده که بنتلی از آن برای ساخت صندلی‌های خود استفاده می‌کند. سه ساعت بریتلینگ در داخل بار چوبی اتاق جاسازی شده و جعبه‌ای مرطوب هم برای نگه‌داری سیگار تعبیه شده است و یک دست تخته نرد ساخت بنتلی هم برای سرگرم کردن مهمانان قرار داده شده است.

قیمت هرشب اقامت در این اتاق ۵۳۴۵ دلار است.



منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *