خانه / اخبار / نگرش های زیست محیطی Bolon

نگرش های زیست محیطی Bolon

ترجمه: سارا رشتچیان، کارشناس ارشد طراحی صنعتی
شرکت سوئدیBolon ، یکی از پیشتازان در تولید کف پوش های وینیل در جهان، مجموعه ای به نام Botanic را در سال ۲۰۱۰ ارائه کرد که اساس مواد نرم کننده در ساخت کف پوشهای وینیلی آن بر استفاده از مواد گیاهی محلی بود. این شرکت برای اولین بار این ابتکار را بکار بست و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
Bolon Green یک نگرش بلند مدت زیست محیطی است. نگرشی که در آینده محصولاتی بی اثر در تغییرات آب و هوایی و کاملا سازگار با محیط زیست ارائه می دهد. این شرکت برای توسعه محصولات خود سرمایه گذاری های کلان انجام داده که موقعیت خود به عنوان یک پیشتاز در این صنعت را حفظ کند. با این حال بدون بررسی و آزمایشهای دقیق در هر مرحله این پیشرفت میسر نمی شود. Bolon بطور مداوم بر بهینه سازی مواد اولیه با هدف بالا بردن عملکرد و کارآیی محصولات کار می کند.
Artisan مجموعه ای است که در سال ۲۰۱۱ معرفی شده است و عمده تمرکز آن بر دستیابی به مقاومترین کفپوش ها در مکان های عمومی است. مواد اصلی که این هدف را میسر می کنند به تازگی در این شرکت توسعه یافتند و محصولات این مجموعه تا ۱۵ سال گارانتی می شوند.

فعالیت های زیست محیطی Bolon بر ۴ بخش اصلی تمرکز دارد:
– مواد اولیه و خام
– پروسه های ساخت و تولید
– محصولات
– پایان عمر مفید محصولات
این شرکت خود را متعهد به توسعه راه حل های بهینه در طراحی، بالا بردن کیفیت محصولات و حداقل برجای ماندگی کربن در طبیعت می داند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

ساخت و طراحی خودرو الکتریکی با پلاستیک بازیافتی!

طراحی خودرو الکتریکی با پلاستیک بازیافتی!

روزانه اخبار و مطالب زیادی در مورد وضعیت بحرانی کره زمین منتشر می‌شود. از گرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *