خانه / اخبار / نگاهی به طراحی اسپیکر Besound1

نگاهی به طراحی اسپیکر Besound1

در این پست نگاهی به طراحی اسپیکر Besound1 که توسط شرکت بنگ اند الوفسن و با الهام از شهر نیویورک طراحی شده است، می‌انداربم.

بنگ اند الوفسن از ورژن نیویورکی Besound1 رونمایی کرد. در طراحی اسپیکر Besound1 از افق نمادین شهر نیویورک الهام گرفته شده است. این اسپیکر از ترکیب رنگی زیبا و منحصر به فرد تشکیل شده (از مشکی پیانو تا رنگ آلومینیوم طبیعی) تا ظاهر آسمان خراش‌های نیویورک را در ذهن تداعی کند.

این گرادیانت رنگی مختص ورژن نیویورک Besound1 است. قطعات آلومینیومی‌ پس از اکسترود، پرداخت، پولیش و آنادایزینگ شده اند. سپس این قطعات در مرحله دوم پردازش مکانیکی قرار می‌گیرند که طی آن متخصصان سطح به دقت یک گرادیانت صاف روی آلومینیوم ایجاد می‌کنند. با توجه به ماهیت زمانبر و نیاز به نیروی انسانیِ این فرآیند، تنها ۱۲۰۰ قطعه از آن تولید خواهد شد.

Besound1 یک اسپیکر بی‌سیم قابل حمل است که پخش صدای ۳۶۰ درجه دارد. دیزاین آن با بدنه آلومینیوم مخروطی متمایز می‌شود که کمی‌بالاتر از سطح و بصورت معلق بوده که باعث می‌شود صدای باس از زیر آن بیرون بیاید. در قسمت بالای بلندگو یک لنز آکوستیک قرار گرفته (نشان بنگ اند الوفسن) که صدا را بصورت یکنواخت توزیع می‌کند.

نگاهی به طراحی اسپیکر Besound1
نگاهی به طراحی اسپیکر Besound1
نگاهی به طراحی اسپیکر Besound1
منبع: Bang & Olufsen Launches New York City Inspired Beosound 1

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *