خانه / اخبار / نگاهی به برج های پارکینگی فولکس واگن

نگاهی به برج های پارکینگی فولکس واگن

یکی از جاذبه های بصری کمپانی Volkswagen در شهر ولفسبرگ آلمان، برج های پارکینگی آن است.


این دو برج با ارتفاع ۴۸ متر حدود یک ساختمان ۱۶ طبقه ارتفاع دارد. این سازه از شیشه و فولاد گالوانیزه شده ساخته شده که در شب نیز نورپردازی زیبایی بر روی آن انداخته می شود.


در این کارخانه، خودروهای تولید شده از طریق یک کمربند انتقالی بطور مستقیم از بخش تولید به برج های پارک منتقل می شود. پس از انتقال این اتومبیل ها توسط بالابرهای مکانیکی که قابلیت چرخش بدور محور مرکزی را دارند با سرعت ۲ متر برثانیه به محل مورد نظر منتقل می کند.


خودرو هایی که در این پارکینگ ها انبار می شوند آنهایی هستند برای مشتریانی که شخصاً می خواهند اتومبیل خود را از درب کارخانه تحویل بگیرند، آماده شده اند.


این دو سازه توسط یک تونل زیرزمینی به یکدیگر متصل می شوند و بدین ترتیب خودروها آماده تحویل می گردند. ظرفیت هر برج این شرکت ۴۰۰ خودرو است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

پنج چیدمان هنری که بهتر است در دوسالانه معماری شیکاگو ۲۰۱۹ از دست ندهید

پنج چیدمان هنری که بهتر است در دوسالانه معماری شیکاگو سال ۲۰۱۹ از دست ندهید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *