خانه / اخبار / نهمین کنفرانس بین المللی برند برگزار شد

نهمین کنفرانس بین المللی برند برگزار شد

برند سازی ملی، توسعه صادرات و جذب سرمایه گذار خارجی در اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی نهمین کنفرانس بین‌المللی برند بود که در تاریخ های ۵ و ۶ اسفند برگزار گردید؛ یکی از اهداف این کنفرانس ایجاد ارتباط و تعامل بین سرمایه‌گذاران و صاحبان برند و تبین اهمیت برند و برندسازی در جامعه است.

محور های اصلی نهمین کنفرانس بین المللی برند:

  1. نقش برند سازی در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات.
  2. نقش فرهنگ، هنر و رسانه در برند سازی ملی / ایرانی
  3. مسئولیت پذیری اجتماعی برندها (Brands csr)
  4. چگونگی آفرینش برندهای پیشرو در بخش خصوصی.

بنا به گفته دبیر شورای راهبری و دبیر اجرایی کنفرانس، آقای مهندس نجفی، در این دوره از کنفرانس بین المللی برند تلاش شده است تا با نگاه جدید و تعاملی از حداکثر ظرفیت علمی و عملی کشور در راستای تبیین جایگاه برند سازی ملی در توسعه و بهبود فضای کسب و کار و توسعه صادرات استفاده شود.

برگزاری پانل های تخصصی و کارگاه های کاربردی در سطح بین المللی و دعوت از همه فعالان حوزه برند و بازاریابی و تبلیغات و مدیریت استراتژیک در نهمین دوره از کنفرانس برند و توجه ویژه به نقش و جایگاه فرهنگ و هنر و رسانه ، از ویژگی های این دوره بود.
امید است در سال های آینده طراحان صنعتی با حضور پررنگ تر در چنین رویدادهایی جایگاه خود را در این حوزه پیدا نمایند.

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *