خانه / اخبار / نمایشگاه موقت Dr Martens

نمایشگاه موقت Dr Martens

گروه مشاوره طراحی Checkland Kindleysides برای برند Dr Martens یک نمایشگاه موقت طراحی کرده است. این نمایشگاه در بخش لباس مردانه در مرکز خرید زنجیره ای Selfridges در لندن، اولین و همیشگی ترین کمپین تبلیغاتی Dr Martens را معرفی می کند. با کمک “هنر تولید صنعتی”، و در کمتر از ۲۰ متر مکعب، فضا حواس بینایی، شنوایی، بویایی و لامسه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

قفسه های نمایش در این نمایشگاه از قسمت بالا باز بوده و با اجزای نمادین پوتین ها، مثل ترکیبهایی از لاستیک یا حلقه های فلزی پر شده اند که کاملا با فریم فلزی خامی که برای به نمایش گذاشتن چهار دامنه مختلف محصولات در این نمایشگاه به کار رفته است در تضاد هستند. فیلم هایی که در آی پدها پخش می شوند، “هنر تولید صنعتی” که پیشتر به آن اشاره شد را نشان می دهند و همراه با غژغژ ماشین آلات در فیلم ها صدای پس زمینه را بوجود می آورند.

گرافیک در سراسر آینه های موجود، برای به نمایش گذاشتن طبیعت سرکش برند و برقراری ارتباط با کمپین جدید قرار داده شده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

الهام از نقاشی‌های اوایل رنسانس در طراحی لباس

الهام از نقاشی‌های اوایل رنسانس در طراحی لباس !

مونکلر در آخرین بخش پروژه مشترک طراحی لباس چند برند، کالکشنی از لباس‌های الهام گرفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *