خانه / گزارش اختصاصی / نمایشگاه آثار طراحی صنعتی دانشجویان دانشگاه تهران

نمایشگاه آثار طراحی صنعتی دانشجویان دانشگاه تهران

نمایشگاهی از آثار دانشجویان طراحی صنعتی دوره های مختلف گروه طراحی صنعتی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، در سالن نمایشگاه این دانشکده برگزار گردیده است.

در این نمایشگاه آثار مختلفی از جمله اسکچ های دستی، راندو، رندرینگ، ماکت و … در بخش های مختلف به نمایش در آمده است.

فضای این نمایشگاه به بخش های مختلفی مانند پخش پروژه های ۹-۱ طراحی صنعتی، پروژه های کارگاه مواد، طراحی پایه، کارشناسی ارشد، فرم و فضا و … تقسیم بندی شده است که در هر بخش آثار متنوعی از دانشجویان به نمایش در آمده است.

دکتر وحید چوپانکاره مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه تهران درباره برگزاری این نمایشگاه، می گوید:

“نمایشگاه آثار دانشجویی دانشجویان رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران با هدف آشنایی کلیه بازدید کنندگان اعم از هیات علمی دانشگاه ها، دانشجویان، وابستگان صنعت و کلیه علاقه مندان با پتانسیل های رشته طراحی صنعتی در اسفند ماه برگزار گردیده است. گروهی از بازدید کنندگان این نمایشگاه را دانشجویان ورودی جدید در بهمن ماه که بتازگی به خانواده طراحی صنعتی پیوسته اند، تشکیل می دهند.

نمایشگاه آثار دانشجویی فرصتی است برای کلیه بازدید کنندگان که با تامل و تعمق بر آثار منتخب دانشجویی که متشکل از دروس ترم های پایه تا تحصیلات تکمیلی رشته طراحی صنعتی می شوند را سر جمع در یک مکان بازدید نمایند و با زمینه های متنوع تخصصی طراحی صنعتی بیشتر آشنا شوند.”

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه تا چهارشنبه هفدهم اسفند ماه ادامه دارد. در اینجا از زحمات جناب آقای مهندس شادمان خورسندیان و سرکار خانم دکتر مقدم اعضای هیات محترم علمی وهمچنین کلیه دانشجویانی که مشتاقانه روزهای متمادی تلاش کردند تا با امکانات حداقلی به حداکثر مطلوبیت نمایشگاه دست یابند از طرف خود و گروه طراحی صنعتی تشکر و قدردانی می نمایم”.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

گزارش همایش یک روزه تدکس دانشگاه تهران

گزارشگر: روشنک حقیقی عکاس: معین فخرآور همایش یک روزه تدکس دانشگاه تهران (TEDxUniversityofTehran)توسط اعضای انجمن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *