خانه / اخبار / نشانگر اشیاء – مخصوص سالمندان یا جوانان؟

نشانگر اشیاء – مخصوص سالمندان یا جوانان؟

احتمالا برای همه پیش آمده که برای یک قراری دچار تأخیر شده اید ولی در نهایت خود را آماده کرده و وسایل خود را چک کرده که حرکت کنید، گوشی، کیف پول و کلیدهام! کلید هام!!؟


این رویداد، اتفاق نادری نیست، بسیاری از افراد پس یک روز خسته کننده و یا طولانی به منزل برگشته و وسایل خود را در جاهای مختلف رها می کنند. که در نتیجه آن پیدا کردن آن را مشکل می سازند.


این محصول یک نشانگر مینیمال است که توسط گروه طراحی Maximovich Design متشکل از Anna and Maxim maximov طراحی و ساخته شده است. این طرح یک نماد چشمگیر را به شما ارائه می دهد که می تواند مکان وسایل شمار با برای پیدا کردن به شما یادآوری کند.


یکی از ارزش های این طرح اینست که روش حل مسئله یک راه تکنولوژیکی نیست، بلکه از روش های سنتی استفاده شده است، که باعث می گردد از ذهن خود بیشتر استفاده کنید. اهمیت این طرح اینست که از فرم و رنگ این محصول بگونه ایست که توجه شما را جلب کرده و می توانید براحتی آنرا پیدا کنید در غیر اینصورت این محصول نیز می توانست بسرعت به فراموشی سپرده شود.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *