خانه / اخبار / نخستین جشنواره بین‌المللی زیست فناوری ایران

نخستین جشنواره بین‌المللی زیست فناوری ایران

ارسال شده توسط: مازیار رضایی

نخستین جشنواره بین‌المللی و دومین جشنواره ملی زیست فناوری ایران با رویکرد توسعه همکاری‌های بین المللی و زمینه سازی برای تولید و صادرات محصولات ایرانی از ۲۶ الی ۳۰ دی ماه ۱۳۹۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
با تلاشِ عده ای از طراحان صنعتی توافقات مثبتی بین زیر گروه های فناوری این نهاد برای معرفی طراحی صنعتی و یاری گرفتن از این رشته در صنایع انجام شده است. به همین منظور از دانشجویان و فعالان طراحی صنعتی دعوت می شود تا در دو بخش آثار دانشجویی و حرفه ای با رویکرد عمومی و بیونیک/ بیو دیزاین در این نمایشگاه شرکت کنند. علاقمندان می توانند تا تاریخ یکشنبه ۱۷ دی ماه طرح های خود را به ایمیل ex.zistfan.2013@gmail.com ارسال نمایند. در ایمیل ارسالی باید اطلاعات فردی طراح ضمیمه گردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۸۴۰۳۹۷۳۳ تماس حاصل نمایند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *