خانه / اخبار / مغزی خودکار مارپیچ

مغزی خودکار مارپیچ

امروزه هیچ کس از یک خودکار با توجه به کارکرد آن انتظار دوام خیلی خیلی زیاد را ندارد. ولی این تصور می بایستی تغییر کند اگر طرح هوشمندانه و جدید خودکارها به تولید برسد.
این طرح با نام تجاری T&T Pen-Ink Chamber دو برابر بیشتر از خودکارهای معمول با همان سبک جوهر می گیرد و دو برابر طول عمر خواهد داشت، در نتیجه از این طریق به محیط زیست کمک شایانی خواهد کرد.


رمز این موفقیت در شکل مارپیچ مغزی خودکار است که باعث افزایش ظرفیت آن در یک فضای یکسان صورت گرفته است. با وجود اینکه پلاستیک مصرفی در این طرح برای جا دادن این مقدار جوهر بیشتر از یک خودکار معمولی است، ولی همچنان از دو خودکار معمولی مواد و متریال کمتری (با ظاهر یکسان) مصرف می کند.

این طرح که برای iF در مسابقه prestigious concept ارسال شده بود، توسط Han chi-hoon، Kim yeon-soo، Park byong-gon و Kim sung-geon طراحی شده است.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *