خانه / رویداد / مسابقه طراحی Spark

مسابقه طراحی Spark

عنوان: مسابقه طراحی Spark
موضوع: Design
مهلت ثبت نام: ۱۵ سپتامبر – ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
برگزار کننده: موسسه Spark
وب سایت: www.sparkawards.com

شرایط شرکت:
فراخوانی برای طراحان و دانشجویان طراحی در سراسر جهان تا در مسابقه امسال Spark شرکت نمایند.
در مسابقه امسال، دانشجویان باید طرح‌های خود را وارد بخش Concept & Student Event نمایند. سپس در این بخش داوران مسابقه تمامی‌ طرح‌های ارسالی را بررسی کرده و طرح‌های منتخب خود را در بخش‌های مختلفی‌ چون طراحی محصول، طراحی ارتباطات و بخش‌های دیگر بر می‌گزینند.
داوران همچنین پیشنهاد می کنند که هر یک از شرکت کنندگان یک ویدئو در رابطه با طرح‌ شان تهیه کرده و لینک آنرا در YouTube به همراه پروژه ارسالی‌‌شان وارد مسابقه نمایند.

این مسابقه برای طرح‌های است که هنوز در حد یک ایده هستند. این مسابقه برای تمام دانشجویان از معماری گرفته تا گرافیک، طراحی صنعتی‌ و غیره آزاد می‌باشد. طرح‌های ارسالی‌ قرار نیست قابل ساخت و یا تولید انبوه باشند، در این مسابقه تأکید بر ایده می‌باشد.

توضیحات تکمیلی:
شرایط شرکت در مسابقه:
۱-پرداخت مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام (هزینه ثبت نام: اگر ثبت نام تا ۱۵ آگوست انجام شود: ۷۵ دلار، اگر بین ۱۵ آگوست تا ۱۵ سپتامبر ثبت نام شود: ۱۰۰ دلار و اگر در روز ۱۵ سپتامبر انجام شود ۱۵۰ دلار خواهد بود.)
۲- ارائه کارت دانشجوی که هنوز دارای اعتبار بوده و یا اینکه حد اکثر ۲۴ ماه از تاریخ انقضای آن گذشته باشد.
۳-تمام طرح‌ها به طور آنلاین در این مسابقه شرکت داده میشوند.
شرکت کننده گان باید ۳ تصویر (که حجم هر کدام بیشتر از ۱ مگا بایت نباشد) را در سایت مربوطه آپلود نمایند. یکی‌ از این تصاویر باید دارای کیفیت بسیار بالایی بوده، و بر روی یک زمینه سفید قرار داشته و هیچ نوع نوشته و توضیحی به غیر از خود تصویر در آن قرار داده نشده باشد.
۴-شرکت کنندگان باید یک متن ۵۰ کلمه که طرح آنها را توضیح میدهد و همچنین یک متن ۲۵۰ کلمه‌ای که استراتژی و پروسه طراحی آنها را توضیح میدهد ضمیمه طرح ارسالی‌شان نمایند. هر دو متن باید به زبان انگلیسی‌ تهیه شوند.
اگر این یک پروژه گروهی بوده، باید نام اعضا تیم در بخش مربوطه وارد شود. همچنین یک محل خاص برای وارد کردن لینک مربوط به ویدئو YouTube در محل ثبت نام در نظر گرفته شده است.
مهلت ارسال آثار ۱۵ سپتامبر – ۲۳ شهریور می‌باشد.

لینک ثبت نام: http://www.sparkawards.com/call-for-entries

هزینه ثبت نام: اگر ثبت نام تا ۱۵ آگوست انجام شود: ۷۵ دلار، اگر بین ۱۵ آگوست تا ۱۵ سپتامبر ثبت نام شود: ۱۰۰ دلار و اگر در روز ۱۵ سپتامبر انجام شود ۱۵۰ دلار خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://www.sparkawards.com

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب معدنی

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *