خانه / رویداد / مسابقه طراحی بیو-ماشین

مسابقه طراحی بیو-ماشین

عنوان: Bio machines
موضوع: طراحی بیو-ماشین
مهلت ارسال آثار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۲
برگزار کننده: cgart.ir
وب سایت: http://www.cgart.ir

شرایط شرکت:
ماشین ها، برخی برای جابجایی ساخته می شوند، برخی برای اینکه در خدمت نیازهای انسان باشند و برخی هم برای تخریب و یا جایی که به قدرت و کارایی زیادی نیاز باشد. طبیعت همیشه برای ساخته های دست بشر یک منبع الهام دهنده بوده است، خصوصا حیوانات. حال نوبت شماست تا بیو-ماشین خود را خلق کنید و به طراحی یک ربات، وسیله نقلیه و یا یک بیو-مک با الهام از موجودات زنده واقعی یا تخیلی بپردازید. نباید فقط یک حیوان را انتخاب و کپی کنید! اجازه بدهید تا خلاقانه ترین ایده های شما به ذهنتان آمده و شما را در این رویداد هنری منحصر به فرد یاری کند. آیا می توانید با اثر خود Scott Robertson را تحت تاثیر قرار دهید؟ این چالش پیش روی شماست!

هر “فرد” می تواند فقط “یک” اثر در این رویداد شرکت دهد.
حتما فقط “یک” فایل Jpeg را به عنوان اثر ارسال نمائید، که این فایل شامل تصویر نهایی و “رندر شده” و در زیر آن طراحی ها، منابع الهام گرفته شده، داستان، توضیحات و هر چیز دلخواه دیگر قرار می گیرد.
آثار ارسالی با توجه به دو معیار اصلی Design و Illustrative Quality بررسی می شوند، در سه دسته ربات ها، وسائل نقلیه و بیومکانیکال ها. همچنین دو بهش ارائه دو بعدی و سه بعدی جدا هستند.
اثر نهایی خود را تا قبل از پایان مسابقه در سایت و در شاخه Bio-machines ارسال نمایید. برای این کار باید در سایت حساب کاربری بسازید.
هر سوال و مورد دیگری را با info@cgart.ir در میان بگذارید.

توضیحات تکمیلی:
منظور از “ماشین” هر چیزیست که در دسته بندی زیر قرار بگیرد:
ربات ها (هر چیزی از Mech ها گرفته تا ربات های کوچک و بزرگ علمی-تخیلی)
وسائل نقلیه (هر گونه ای از وسائل نقلیه، از اتومبیل و سفینه گرفته تا هر وسیبه خلاقانه و جدید دیگر)

بیومکانیکال ها (هر ترکیبی از ارگان های زنده و طبیعی با اجزاء و ترکیبات مکانیکی و الکترونیکی)

منظور از “بیو” هم هر موجود زنده ای از انواع حیوانات و گیاهان گرفته تا موجودات تخیلی خلق شده در ذهن شما.

بنابراین، یک بیو-ماشین یک مایشن الهام گرفته از موجودات زنده است. هر آن چیزی که خلاقیتتان به شما اجازه دهد می توانید برای این رویداد ارائه کنید. یک ربات الهام گرفته از حیوانات، یک وسیله نقلیه که شما را یاد یک موجود خاص می اندازد، یا یک گیاه بزرگ رباتیک که داستان خلق شده شما را تغذیه می کند. اجازه ندهید هیچ کدام از اینها خلاقیت شما را محدود کند! از زمان حداکثر استفاده را بکنید و با بهترین کار ممکن در این رویداد هنری منحصر به فرد ظاهر شوید.
(دقت کنید که هیچ کدام از این کانسپت ها قرار نیست ساخته شوند و فقط جنبه های طراحی و پرزانته هنری مد نظر است.)

در این رویداد نیز مانند رویداد “کنام اژدها” جلسات و کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلفی در نظر گرفته شده است که برنامه آن به زودی اعلام خواهد شد. همچنین دیدن ویدئو های آموزنده Scott Robertson Design را برای شروع توصیه می کنیم.

جوایز مسابقه:
برای اطلاع از جوایز و سایر اطلاعات مورد نیاز به این لینک مراجعه نمایید.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *