خانه / اخبار / مرحله نهایی “مسابقه بین‌المللی طراحی آشپزخانه آینده” برگزار شد

مرحله نهایی “مسابقه بین‌المللی طراحی آشپزخانه آینده” برگزار شد

ارسال شده توسط: مازیار رضایی

دومین دوره مسابقه ” طراحی آشپزخانه آینده” بیستم اردیبهشت ماه با همکاری دو شرکت ال‌جی و گلدیران و دانشگاه‌های تهران و آزاد اسلامی ‌برگزار شد.

در این مسابقه، ۲۰ نفر از دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و  دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی که ابتدا در مرحله مسابقات داخلی انتخاب شده بودند، به رقابت با یکدیگر پرداختند.  از ۲۰ طرح ارائه شده در این مسابقه، خانم تهمینه مظلوم‌نژاد از دانشگاه آزاد و آقای مسعود فریدی‌زاد از دانشگاه تهران به عنوان طراحان برتر برگزیده شدند و به مرحله بین‌المللی راه یافتند.

شرکت ال‌جی و گلدیران که توانسته‌اند این مسابقه جهانی را برای دومین سال پیاپی در ایران برگزار کنند، هدف خود را تحقق انتظارات نسل آینده از ویژگی‌های آشپزخانه‌های فردا و ایجاد فرصتی برای عملی شدن ایده‌های خلاقانه طراحان جوان اعلام کرده است.

در این مسابقه، آقای اندی کیم، مدیرعامل ال‌جی در ایران و آقای حسین تنهایی، نایب رئیس هیأت مدیره گلدیران حضور داشتند و از شرکت فعالانه دانشجویان قدردانی کردند. همچنین آقایان دکتر امامی و دکتر چوپان‌کاره از اساتید دانشگاه‌ تهران و آقایان دکتر شیرازی و مهندس زهری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی داوری این مسابقات را بر عهده گرفتند.

شایان ذکر است که برگزیدگان مسابقه برای حضور در مرحله منطقه‌ای به امارات اعزام خواهند شد و در آنجا با طرح‌های برتر دانشجویان کشورهای عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی، مصر و ترکیه رقابت خواهند کرد. همچنین لازم به یادآوری است که در دوره اول مسابقه “طراحی آشپزخانه‌های آینده” که سال گذشته برگزار شد، تیم دو نفره‌ای از دانشگاه تهران توانستند مقام اول را به خود و کشور ایران اختصاص دهند.

همچنین ببینید

برنده ایرانی جایزهConcept IF

آقای محسن جعفری ملک با طرح (E-Board (easy board توانست برنده جایزه IF Concept Design …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *