خانه / اخبار / مدیریت استودیوی طراحی محصول کار ساده‌ای نیست

مدیریت استودیوی طراحی محصول کار ساده‌ای نیست

شرکت Visibility با نمایشگاه under the office  بر روی سخت بودن اداره یک استودیوی طراحی محصول تمرکز کرده است.

“ما در برنامه‌ریزی پنج ساله‌مان هیچ وقت پیش‌بینی موانع و چالش‌های پیش رویمان را نمی‌کردیم. کار کردن هیچ وقت بدون خطا نخواهد بود.”

سینا سهراب و ژوزف گوئرا از طراحان صنعتی دفتر ویزیبیلیتی با گشایش نمایشگاهی به نام under the office به شکست و پیروزی های خود طی پنج سال احترام گذاشتند.

ویزیبیلیتی که به محصولات مفهومی و همچنین مبلمان مشهور می باشد، این را فرصتی دید تا آرشیوی از کارهای قدیمی و پروتوتایپ هایی مانند صندلی، تجهیزات لایتنینگ و لوازم خانگی را به معرض نمایش گذارد.

به گفته سهراب،  “من فکر می‌کنم وقتی که یک استودیوی طراحی محصول شروع به کار کرده، پذیرش شکست چیز سختی است. به طور کلی اینکه چیزی کار نکند را نمی پذیرید. ولی همین موارد و نقطه ضعف ها هستند که در آینده فراتر از انتظار شما معنی‌دار می‌شوند”.

 

مدیریت استودیوی طراحی محصول کار ساده‌ای نیست

 

آنها از زمانی که شغل تمام وقت خود را ترک کردند تا بر روی استودیوی طراحی محصول و مشتریان خودشان تمرکز کند، عکسشان بر روی جلد مجله مونوکل چاپ شده، وسایل بسیاری برای شرکت‌های ارائه دادند، تیمی هم فکر خود پیدا کردند، با این وجود این دستاوردها بدون سپری کردن روزهای سخت بدست نیامده است.

مخصوصاً در فضای آنلاین که خلاقیت اشباع شده و برای متمایز شدن انرژی زیادی صرف می شود. گوئرا توضیح می دهد که، “وقتی کار سخت انجام می دهید، درس های سخت بسیاری پیش روی تان می باشد. طراحان بسیاری تلاش می‌کنند کار را تر و تمیز در بیاورند. پول در آوردن فکر خلاقانه هم می‌خواهد، ولی همه آن را فرایندی آسان می بینند.

فضاهایی همچون اینستاگرام برای یک مکالمه معنی دار مناسب نمی باشد”.

 

مدیریت استودیوی طراحی محصول کار ساده‌ای نیست

 

نیاز به شفافیت و خوشحال کردن برای این تکنسین‌ها با وجود صنعت رقابتی شان در درجه دوم اولویت قرار دارد.

مهم‌تر این است که اطرافمان را طوری طراحی کنیم که قابل اعتماد به نظر برسد  مخصوصاً در تعامل مان با مواد -چه کالسکه کودک باشد یا بطری های اسپری و یا در باز کن ها. اگر متوجه باشیم درس‌های بزرگی پشت اشیا کوچک برای همه ما وجود دارد.

 

مدیریت استودیوی طراحی محصول کار ساده‌ای نیست

منبع: Visibility’s “Under the Office” Focuses on the Grind of Running a Product Design Studio

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

چهارمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پس از سه تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول  آکادمی یوزراکس اقدام به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *