خانه / اخبار / مدل Sergio – خاطره Pininfarina

مدل Sergio – خاطره Pininfarina

شرکت بزرگ طراحی ایتالیایی pininfarina که تعدادی از نمونه های شاخص خودروسازی فراری Ferrari را طراحی کرده است، به تازگی در راستای بزرگداشت طراح معروف (Sergio pininfarina) این شرکت که سال گذشته میلادی ۲۰۱۲ از دنیا رفت، مدل Sergio را در نمایشگاه بین المللی جنوا ۲۰۱۳ geneva international motor show ارائه کرده است. این شرکت قبلاً هم نمونه های دیگری نیز از این کمپانی را ارائه کرده بود، مدل هایی چون: ۲۵۰ GT coupe و یا F40 . . .



این مدل جدید که در تعداد بسیار محدود ساخته می شود، شبیه به طرح مدل دونفره Barchetta می باشد.


Sergio مجهز به یک موتور ۴.۵ لیتری هشت سیلندر است که برای آن قدرتی حدود ۵۷۰ اسب بخار مهیا می کند. این اتومبیل مدرن فراری قادر است ظرف کمتر از ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر و همچنین به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر برساعت (۱۹۹ مایل) دست یابد.


طرح خلاقانه این مدل که شیشه جلو ندارد از ابداعات خود فارینا می باشد. (Dino Berlinetta 1965)

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *