خانه / اخبار / مدل جدید جاگوار – F-TYPE

مدل جدید جاگوار – F-TYPE

شرکت خودرو سازی معروف جاگوار حضور خودروهای اسپرت را در تولیدات خود گشترش داده است.

مدیر برندینگ بین المللی شرکت جاگوار آقای Adrian Hallmark در این رابطه می گوید: ” ما پس از ارائه مدل مفهومی C-X16 که در سال ۲۰۱۱ به بازار معرفی گردید. توانستیم بازخورد مثبتی از بازار مصرف دریافت کنیم. بدین تریتیب مسیر و سرعت حرکت گروه طراحی را در خط خودروهای اسپرتی گشترش دادیم.”

وی ادامه می دهد: ” مدل جدید ما F-TYPE نام گذاری شده، و بزودی در سال جاری رونمایی خواهد شد. قلب تپنده ی این خودرو جذابترین بخش آن برای علاقه مندان است. هدف و مسیر حرکت ما در جهت خلق یک نمونه جذاب، قدرتمند است که شاهکار مهندسان ما باشد در رقابت با بازار جهانی خودروهای اسپرتی”.

این مدل جدید از یک ساختار آلومینیمی ساخته شده است. این خودرو دونفره و با قابلیت کروک شدن، طراحی شده است که در مدل هایی با موتورهای با قدرت های متنوع ارائه می گردد.

Ian Callum مدیر طراحی شرکت جاگوار می گوید:” مدل های C-type, D-type و E-type همگی خودروهایی اسپرت بودند و این مدل جدید (F-type) نیز در ادامه ی همان روند طراحی است همچنین نشان دهنده ی زیبایی و هویت قدرتمند برند جاگوار است”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *