خانه / اخبار / ماوس جدید BMW

ماوس جدید BMW

ماوس جدیدی به نام “level10M” چشم به جهان گشوده است. این مدل که یک همکاری مشترک میان گروه طراحی BMW designworks USA و شرکت تولیدی Thermaltake است، مخصوص بازی های کامپیوتری و نیاز های کاربران حرفه ای بازی های کامپیوتری طراحی شده است.

طرح کلی این ماوس شبیه یک ماشین مسابقه طراحی شده است ارتفاع کلی آن برای راحتی کاربران مختلف با توجه به آنتروپومتری ، قابل تنظیم می باشد.
از دیگر ویژگی های این ماوس حرکت بسیار روان آن به اطراف که توسط یک سیستم چرخشی دو وضعیت حاصل می گردد.

این ماوس دارای دو کلید اصلی بالایی و ۵ کلید فرعی کناری است که همگی آنها قابل برنامه ریزی می باشند و تمی توانند حدود ۱۱ فرمان ترکیبی مختلف را برای کاربران اجرا کنند. دقت حرکت این ماوس حدود ۸۲۰۰ تعیین شده که می تواند از ۸۰۰ تا ۵۰۰۰ DPI قابل تغییر باشد.

این مدل از یک نوع آلیاژ آلومینیم که در صنعت هوانوردی کاربرد دارد، ساخته شده که وزن آن را نسبت به مدل های مشابه بسیار کاهش داده است. همچنین در این طرح سوراخ های شش ضلعی روی بدنه ماوس ایجاد شده که بصورت نا محسوسی باعث کاهش تعریق و خنک شدن دست کاربر گردد.

این طرح در هفت نور رنگی قرار است به بازار ارائه شود که تا کنون رنگ های سفید، سیاه، سبز و قرمز آن به تولید رسیده است. ارزش مادی این ماوس حدود ۹۹ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *